سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ دی ۱۴۰۲ در ۴:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب
کارگردان «تنها در خانه» فاش کرد؛

حضور زوری ترامپ در فیلم محبوب هالیوودی

Donald-Trump

دونالد ترامپ مدعی است که حضور افتخاری وی در «تنها در خانه ۲» باعث موفقیت این فیلم شد؛ کارگردان فیلم این امر را رد کرده و می‌گوید او به زور وارد فیلم شد.

سوره سینما – دونالد ترامپ ادعای کریس کلمبوس، کارگردان «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» مبنی بر حضور زوری در این فیلم ساخت ۱۹۹۲ را رد کرد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در فضای مجازی خود «تروث سوشال» گفت، که کلمبوس و تیم دست‌اندرکاران او از من خواهش کردند تا در «تنها در خانه ۲» حضور افتخاری داشته باشم.

ترامپ اظهار داشت: «آن‌ها هتل پلازا در نیویورک را کرایه کردند، که من در آن زمان صاحبش بودم. سرم خیلی شلوغ بود و قصد انجام این کار را نداشتم. آن‌ها تیم خیلی خوش برخوردی داشتند اما ورای همه این ها خیلی به من اصرار کردند. من قبول کردم و نتیجه‌اش را که دیگر همه می‌دانید. آن حضور افتخاری برای‌شان فوق‌العاده بود و فیلم موفقیت بزرگی به دست آورد و هنوز هم به خصوص در ایام کریسمس یکی از آثار جذاب است. هر وقت پخش می‌شود دور و اطرافیانم با من تماس می‌گیرند.»

کلمبوس در مصاحبه‌ای با بیزینس اینسایدر در سال ۲۰۲۰ به خاطر آورد که او و تیمش «چگونه قصد داشتند در لابی هتل پلازا یک برداشت ضبط کنند» چون که نمی‌توانستند این هتل واقع در نیویورک را در استودیو بازسازی کنند. آن‌‌ها گمان می‌کردند که تنها با پرداخت کرایه محل همه چیز حل می‌شود، اما ترامپ شرط دیگری را هم داشته است.

donald-trump-home-alone-2

کلمبوس می‌گوید ترامپ به آنها گفته: «فقط در یک صورت می‌توانید از پلازا استفاده کنید و آن هم این است که من در فیلم حضور داشته باشم. بنا بر این ما هم قبول کردیم تا او در فیلم حضور داشته باشد؛ وقتی اولین برداشت را انجام دادیم عجیب‌ترین اتفاق رخ داد: وقتی ترامپ روی صحنه حاضر شد مردم خوشحال شدند و به این اتفاق واکنش نشان دادند. به همین خاطر به تدوینگرم گفتم که بگذار این صحنه در فیلم بماند. این لحظه‌ای برای مخاطبان است. اما خب اون به زور خودش را وارد فیلم کرد.»

ترامپ در پاسخ به اظهارات کلمبوس گفت: «حرف‌های به شدت به دور از واقع. حضور افتخاری من باعث شد تا آن فیلم به موفقیت برسد، ولی با این همه اگر آن‌ها احساس کردند که من به زور وارد فیلم شدم، یا این که من را نمی‌خواستند، چرا اجازه حضورم را دادند و این که بعد از گذشت ۳۰ سال چرا آن صحنه را حذف نکردند؟ دلیلش این است که من همان موقع و هنوز هم برای این فیلم اتفاقی فوق‌العاده بودم. اون فقط یکی از آدمای قدیمی هالیووده که دنبال برگرداندن اسم خودش به سر زبون‌ها با شهرت ترامپه.»