سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۴۰۲ در ۵:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از فیلم پرستاره استیون سودربرگ

michael-fassbender

مایکل فاسبندر و کیت بلانشت در پروژه کمدی تریلر جدید سودربرگ به نام «کیف مشکی» به قلم دیوید کوپ به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت.

سوره سینما – به گزارش هالیوود ریپورتر، استیون سودربرگ به دنبال توزیع‌کننده‌ای برای آخرین فیلم خود «کیف مشکی» است. بر اساس شنیده‌ها پروژه‌ای که سودربرگ اخیراً مشغول کار بر روی آن بوده کمدی است، که احتمالاً همین فیلم باشد.

به گزارش این‌اسنایدر، «کیف مشکی» سودربرگ پروژه بعدی وی است و او در ایام اخیر مشغول معرفی آن به استودیوهای مختلف بوده – گویا اپل و فوکس فیچرز علاقمند به در دست گرفتن حق توزیع و انتشار این فیلم هستند.

در این میان، سودربرگ برای اکران آخرین فیلم خود «حضور» به جشنواره ساندنس رفته است. «حضور» آخرین فیلم سودربرگ به قلم دیوید کپ در ژانر وحشت است، و بازیگرانی اعم از لوسی لیو، جولیا فاکس، کریس سالیوان، کالینا لنگ، ادی مدی و وست مالهالند در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>