سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مهر ۱۳۹۲ در ۸:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب
بهنام تشکر:

حضورم در مجموعه «پژمان» به اندازه است

aksdoni_Jalalpic_funpatugh_com (4)

بهنام تشکر یکی از دلایل حضورش در مجموعه «پژمان» را همکاری با پیمان قاسمخانی دانست.

بهنام تشکر یکی از دلایل حضورش در مجموعه «پژمان» را همکاری با پیمان قاسمخانی دانست.

تشکر به سوره سینما گفت: پیشنهاد اینکه فقط صدای من در سریال «پژمان» شنیده شود، از طرف پیمان قاسمخانی نویسنده مجموعه بود و من هم از آن استقبال کردم. اگر بنا بود تصویر من دیده شود یک «ساختمان پزشکان» دیگر به مخاطب تحویل داده می شد که مطلوب نبود.

وی افزود: بازی من در سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت، به همان میزانی است که باید باشد و من از آن رضایت دارم. البته باید بگویم به طور کلی نقش قاسمخانی در پذیرفتن این همکاری خیلی پررنگ بود.

بهنام تشکر سال ۹۰ با بازی در سریال «ساختمان پزشکان» به مردم معرفی شد، البته پیش از آن کارنامه پرباری در تئاتر داشت. سریال «پژمان» که این شب ها از شبکه سه پخش می‌شود، داستان زندگی یک فوتبالیست با سابقه، پژمان جمشیدی را روایت می‌کند که تیمی برای عضویت ندارد و این بیکار بودن مشکلاتی را برای او پدید آورده است. علاوه بر پژمان جمشیدی و بهنام تشکر، بهاره رهنما، سام درخشانی ، بیژن بنفشه خواه و … در این سریال بازی دارند.

سروش صحت پیشتر مجموعه‌های «چهارخونه» و «ساختمان پزشکان» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>