سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۴۰۲ در ۳:۴۲ ب.ظ چاپ مطلب

همکاری هاتاوی و جیک جیلنهال این بار در تلویزیون

Jake-Gyllenhaal

سریال آنتولوژی «مشاجره» با بازیگرانی سرشناس برای فصل دوم بازخواهد گشت.

سوره سینما – لی سانگ جین به تازگی فیلم‌نامه فصل دوم سریال «مشاجره» از استودیوهای نتفلیکس/ A24 را آماده کرده و آن‌ها آماده‌اند تا تولید آن را از اواخر تابستان و یا اوایل پاییز کلید بزنند. به نظر می‌آید تیم بازیگری فصل دوم این سریال به طور کلی تغییر خواهد کرد و این سریال کوتاه را به سطح دیگری خواهد برد.

داستان این سریال حول محور دو زوج است که با یکدیگر اختلاف دارند. به گزارش ددلاین، قرار است چارلز ملتون («می دسامبر») و کیلی اسپینی («پریسیلا») در این سریال نقش یکی از زوجین را بازی کنند و نقش زوج دیگر را جیک جیلنهال و آن هاتاوی ایفا خواهند کرد. هنوز هیچ قراردادی منعقد نشده، اما لی و استودیوها خواهان این تیم بازیگری هستند.

این همکاری مجددی میان جیلنهال و هاتاوی خواهد بود؛ آن‌ها پیش از این در فیلم «عشق و دیگر داروها» از ادوارد زوئیک در سال ۲۰۱۰ همکاری داشتند. چارلز ملتون اخیراً با بازی در فیلم «می دسامبر» تاد هینز، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته،‌ و همچنین کیلی اسپینی در فیلم «پریسیلا» از سوفیا کاپولا حضور پررنگی داشت.

سال گذشته سریال  «مشاجره»، داستانی از عصبانیت در حین رانندگی را روایت کرد که به خصومتی گسترده میان پیمان‌کاری گرفتار (استیون ین) و کارآفرینی موفق (الی وانگ) می‌انجامد. این سریال ۸ جایزه امی را دریافت کرد که می‌توان از مهم‌ترین‌های‌شان به جوایز بهترین سریال کوتاه یا آنتولوژی، بهترین بازیگران مرد و زن نقش اول و بهترین کارگردانی اشاره کرد.