سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اسفند ۱۴۰۲ در ۵:۵۵ ب.ظ چاپ مطلب
پس لرزه‌های اعتصابات سراسری هالیوود؛

تعویق یک‌ساله «بتمن» جدید

بتمن

به گزارش استودیو برادران وارنر، انتشار «بتمن: قسمت دوم» به مدت یک سال به تعویق افتاد و تاریخ جدید انتشار این فیلم ۲ اکتبر ۲۰۲۶ اعلام شده است.

سوره سینما – دنباله فیلم «بتمن» مت ریوز، رابرت پتینسون را در نقش کاراکتر اصلی خود خواهد دید و در کنار او نفراتی از قبیل زوئی کراویتز، پل دینو و اندی سرکیس به ترتیب نقش‌های زن گربه‌ای، ریدلر و آلفرد را بازی خواهند کرد.

این فیلم دنباله، همچنین شاهد نقش جدیدی برای ستاره فیلم «سالتبرن» یعنی بری کیوگن خواهد بود؛ او یکی از کاراکترهای مرموز تیمارستان آرکهام است که در پایان فیلم قبلی با ریدلر دوست می‌شود و احتمالاً قرار است در فیلم جدید یکی از ورژن‌های جوکر را بازی کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، مقامات دی‌سی عنوان داشته‌اند که این تعویق صورت گرفته به دلیل اعتصابات دوگانه سال گذشته است.

حالا که تاریخ انتشار «بتمن: قسمت دوم» جابجا شده، استودیو برادران وارنر فیلم دیگری از مگی جیلنهال با نام «عروس» با بازی بتمن قبلی یعنی کریستین بیل را جایگزین این فیلم کرده و قرار است از این فیلم در ۳ اکتبر ۲۰۲۵ رونمایی کند.

دیگر فیلم برادران وارنر که با چالش تغییر تاریخ عرضه مواجه شده، فیلم گانگستری بری لوینسون یعنی «شوالیه‌های آلتو» با بازی ستارگانی نظیر رابرت دنیرو، دبرا مسینگ و کوسمو جارویس بود. تاریخ انتشار این فیلم نیز از نوامبر سال جاری به ۲۱ مارچ ۲۰۲۵ جابجا شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>