سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۳۹۲ در ۸:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب

تدوین «رنج و سرمستی» تمام می‌شود/ ادامه پیش‌تولید سریال سالور

ranj-va-sarmasti

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» از اتمام راف کات این فیلم و ادامه پیش‌تولید مینی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» از اتمام راف کات این فیلم و ادامه پیش‌تولید مینی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» خبر داد.

محمد نشاط تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی، درباره وضعیت فیلم به سوره سینما گفت: این فیلم همچنان در مرحله تدوین قرار دارد و راف کات آن به اتمام رسیده است. در حال حاضر  آقای عیاری مشغول کار روی این فیلم است تا چند روز آینده فاین کات تمام خواهد شد. صداگذار این فیلم هنوز مشخص نشده اما ساخت موسیقی آن بر عهده علی کهن دیری خواهد بود. احتمالا اولین نمایش این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

نشاط درباره فعالیت جدید خود مبنی بر ساخت مینی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی سامان سالور گفت: پیش تولید این سریال در جریان است و با اتمام فیلم سینمایی «تمشک» آقای سالور به ما می‌پیوندند و طبق برنامه ریزی انجام شده اواخر آذر ماه کار را کلید خواهیم زد. حضور بازیگرانی چون مهدی پاکدل، سمیه حسن پور و بهناز رهنما قطعی شده است. مذاکره با عوامل در حال انجام است که تا کنون حضور ایمان امیدواری به عنوان طراح گریم قطعی شده است. «پرواز در ارتفاع صفر» در تهران، اصفهان و دزفول تصویربرداری خواهد شد.

 این مینی سریال در ۷ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای  با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ متوجه می‌شود که نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. سامان سالور کارگردانی فیلم‌های سینمایی «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»، «سیزده۵۹» و «آمین خواهیم گفت» در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>