سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آبان ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب
به سرگروهی سینما استقلال/

«تنهای تنهای تنها» بعد از دهه اول محرم اکران می‌شود

tanhaye-tanhaye-tanha

فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور بعد از دهه اول محرم اکران عمومی می‌شود.

فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور بعد از دهه اول محرم اکران عمومی می‌شود.

امیر هوشنگ پاسبانیان مدیر سینما «استقلال» درباره تعویق اکران فیلم «تنهای تنهای تنها» به سوره سینما گفت: تعویق در اکران این فیلم به علت فروش فوق العاده فیلم سینمایی به «خاطر پونه» ساخته هاتف علیمردانی است. این فیلم از ابتدای سال ۹۲ تاکنون در گروه استقلال بعد از «تهران ۱۵۰۰» دومین فیلم پر فروش ما بوده است. از آنجا که این فیلم نسبت به کف فروش تعیین شده شورای صنفی، در روزهای پایانی اکران خود گیشه بالا تری داشته  نتوانستیم  «تنهای تنهای تنها» را اکران کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم طبق برنامه ریزی قرار است بعد از دهه اول ماه محرم این فیلم را اکران کنیم. با توجه به دیده شدن این فیلم در جشنواره فیلم فجر و تحسین بسیاری از صاحب نظران نسبت به آن می‌توان پیش‌بینی کرد مورد استقبال قرار بگیرد. شاید «تنهای تنهای تنها» فاکتورهای یک فیلم پر فروش اعم از بازیگر سرشناس و… را ندارد اما با کیفیت ساختاری و محتوایی خود می‌تواند مخاطب را جلب کند. البته رقیب در فروش برای این فیلم فیلم سینمایی «استرداد» است که در جشنواره فجر چندین جایزه گرفت و جزء آثار فاخر سال گذشته است.

«تنهای تنهای تنها» به سرگروهی سینما استقلال روی پرده می‌رود. حوزه هنری پخش این فیلم را برعهده دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>