سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آبان ۱۳۹۲ در ۳:۰۶ ب.ظ چاپ مطلب
حضور بین‌المللی یک فیلم تحسین شده/

«روز روشن» نامزد دریافت جایزه از جشنواره ماردل پلاتا شد

rooze-roshan-

فیلم سینمایی «روز روشن» در جشنواره بین‌المللی ماردل پلاتای آرژانتین نامزد دریافت دو جایزه شد.

فیلم سینمایی «روز روشن» در جشنواره بین‌المللی ماردل پلاتای آرژانتین نامزد دریافت دو جایزه شد.

 به گزارش سوره سینما- فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی که به جشنواره بین‌المللی ماردل پلاتای  آرژانتین راه یافته بود. در دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده است. در این جشنواره بین‌المللی ۵ فیلم کاندید دریافت آستور طلایی بهترین فیلم هستند و که نام فیلم‌سینمای «روز روشن» از سینمای ایران در بین این نامزدها دیده می‌شود. همچنین حسین شهابی کاندیدای دریافت آستور نقره‌ای بهترین کارگردانی در این جشنواره شده است.

 فیلم سینمایی «روز روشن» در سه نوبت نمایش در روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان و با حضور حسین شهابی به نمایش درخواهد آمد. این فیلم برای اولین بار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که مورد استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان قرار گرفت. شهابی به تازگی تازه‌ترین ساخته سینمایی خود  را با عنوان «حراج» در شهر تهران کلید زده که در این فیلم کاملا از بازیگران تئاتر استفاده  کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>