سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم تلویزیونی «لعنتی خنده‌دار» کلید می‌خورد

bijan-shirmarz

فیلم تلویزیونی «لعنتی خنده‌دار» به نویسندگی بیژن شیرمرز کلید می‌خورد.

فیلم تلویزیونی «لعنتی خنده‌دار» به نویسندگی بیژن شیرمرز کلید می‌خورد.

سوره سینما- بیژن شیرمرز فیلمنامه‌نویس، کارگردان و سرپرست گروه فیلمنامه نویسان حس هفتم درباره تازه‌ترین کارهای این گروه گفت:  گروه فیلمنامه نویسان حس هفتم نگارش پنج فیلمنامه به نام‌های سهم من ( نویسنده آسا سالیانی )، بازی ( نویسنده بهار دولتشاهی)، مهمانی یک روز تعطیل ( نویسنده آزیتا بشیری )، ستاره‌ها دورتر (نویسنده رضا خمسه) و خرده جنایت‌های معمولی (نویسنده بیژن شیرمرز)  را در دست کار دارد که در مراحل نهایی تکمیل فیلمنامه است.

وی افزود: این گروه که از سال ۱۳۸۵ در موسسه حس هفتم تمدن باستان تشکیل شده، مدتی است که فعالیت مستمر خود را از سر گرفته است. در کارنامه این گروه نگارش ۱۸ اثر از جمله تله فیلم، سینمایی و سریال به چشم می‌خورد که از جمله آخرین آنها می‌توان به سریال ۱۳ قسمتی راهی به سوی ستاره اشاره کرد که در نوبت پخش قرار دارد.

شیرمرز با اشاره به تله فیلم «لعنتی خنده دار» که نگارش آن را خود برعهده داشته، یادآور شد: این فیلم تلویزیونی به زودی توسط موسسه حس هفتم مقابل دوربین می‌رود. نگارش یک فیلمنامه سینمایی را در صورت توافق بر روی ایده اصلی آن با تهیه کننده، به اتفاق ایمان پورحسن دستیار سرپرست گروه فیلمنامه و یکی از اعضاء در دستور کار خواهد گذاشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>