سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ آبان ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب
محصول تازه حوزه هنری/

آغاز فیلمبرداری «مزار شریف» برزیده از نیمه دوم آذرماه

barz

فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده نیمه دوم آذر‌ماه جلوی دوربین می‌رود.

فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده نیمه دوم آذر‌ماه جلوی دوربین می‌رود.

سوره سینما- ایسنا نوشت: «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده مراحل ساخت دکور را زیر نظر مشکین مهرگان در یک سوله پنج هزار متری در جاده کرج پشت سر می‌گذارد. همچنین بخشی از لوکیشن‌های این فیلم که در ایران خواهد بود بازبینی و به طور قطعی مشخص شد و قرار است محل‌های دیگری در افغانستان وتاجیکستان هم بازبینی شوند.

اعضای گروه سازنده این فیلم امیدوارند تا نیمه دوم آذرماه فیلمبرداری «مزار شریف» آغاز شود. برخی از عوامل مشخص شده این فیلم عبارتند از علیرضا زرین‌دست‌ مدیر گروه فیلمبرداری، حسن زاهدی صدابردار، مشکین مهرگان طراح صحنه و لباس و امیررضا معتمدی جلوه‌های ویژه بصری. «مزار شریف» محصول حوزه هنری است و منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده آن است.

برزیده قرار بود پاییز ۱۳۸۸ فیلم سینمایی «مزار شریف» را براساس داستان ترور دیپلمات‌های ایرانی توسط طالبان بسازد اما پس از گذشت بیش از دو سال هنوز این کار عملی نشده است. به گفته‌ این کارگردان، این فیلم ماجرای حمله طالبان به کنسولگری ایران و کشتار دیپلمات‌های ایرانی را طبق روایت تنها شاهد ماجرا به تصویر می‌کشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>