سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ آذر ۱۳۹۲ در ۸:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
تجربه‌ای دیگر از نویسندگان فیلم «نامه‌های خیس»/

«بهارنارنج» به کارگردانی اشرفی‌زاده کلید می‌خورد/تصویربرداری در تهران و کرمان

marjan-ashrafi-zadeh

فیلم تلویزیونی «بهارنارنج» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده در روزهای آینده کلید می‌خورد.

فیلم تلویزیونی «بهارنارنج» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده در روزهای آینده کلید می‌خورد.

علی تقی‌پور تهیه‌کننده تازه‌ترین فیلم تلویزیونی مرجان اشرفی‌زاده به سوره سینما گفت: فیلم تلویزیونی «بهارنارنج» به کارگردانی مرجان‌ اشرفی‌زاده در در مرحله پیش تولید قرار دارد و گروه امیدوارند تا چند روز آینده، تصویربرداری در تهران آغاز شود . «بهار نارنج» درامی اجتماعی است که به مسئله قرض الحسنه می پردازد و در راستای دغدغه های پیشین کارگردان است. فیلمنامه را مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری در (کارگاه قلم)  نوشته‌اند. تصویربرداری پس از تکمیل فهرست عوامل فیلم و گروه بازیگران در تهران آغاز خواهد شد و در کرمان به پایان خواهد رسید.

وی افزود: تا این زمان همکاری این افراد با پروژه قطعی شده است: برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مریم بحر العلومی، مدیر تولید : یوسف پناهی، طراح صحنه و لباس : فرحناز نادری، طراح گریم : محمد قومی، مشاور هنری و تدوین: سینا گنجوی، منشی صحنه: سمیه شهرابی.

«بهارنارنج» چهارمین فیلم بلند ویدئویی مرجان اشرفی زاده است که پیش از آن ۲۰ فیلم کوتاه و مستند را نیز در کارنامه داشته است. مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری چندی پیش جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره کازان روسیه برای «نامه‌های خیس» به کارگردانی اشرفی‌زاده دریافت کردند.

علی تقی پور پیش از این سریال «مهرآباد» را بر آنتن شبکه ۵ سیما داشته است و چندین فیلم تلویزیونی و سینمایی را تهیه کرده است. «بهار نارنج» محصول سیما فیلم با حمایت بانک قرض الحسنه رسالت است. این اولین همکاری تقی پور و اشرفی زاده در مقام تهیه کننده و کارگردان محسوب می‌شود.


One thought on “«بهارنارنج» به کارگردانی اشرفی‌زاده کلید می‌خورد/تصویربرداری در تهران و کرمان”

  1. شاهرخ فهیم می‌گه:

    درصورت تمایل سرکارخانم اشرفی زاده باتوجه به سوابق بازیگری ام تمایل به همکاری دارم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>