سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب
جمال ساداتیان:

«جامه‌دران» ۲۵ آذرماه کلید می‌خورد/ به جشنواره فیلم فجر امسال نمی‌رسیم

jamal-sadaian

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جامه‌دران» از شروع فیلمبرداری این فیلم از ۲۵ آذرماه ۹۲ خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جامه‌دران» از شروع فیلمبرداری این فیلم از ۲۵ آذرماه ۹۲ خبر داد.

سید جمال ساداتیان تهیه‌کننده سینما که به تازگی برای فیلمنامه سینمایی «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی پروانه ساخت دریافت کرده درباره وضعیت تولید این فیلم به سوره سینما گفت: از حدود یک ماه قبل، پیش تولید این فیلم را آغاز کردیم و با صدور پروانه ساخت طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ۲۵ آذر ماه کار را کلید خواهیم زد.

وی ادامه داد: با توجه به فضای فیلمنامه و شرایط تولید این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال نمی‌رسد. بازبینی بسیاری از لوکیشن‌ها انجام شده و فیلمبرداری در یکی از شهرهای شمال کشور و غرب کشور و تهران انجام خواهد شد. مذاکره با عوامل انجام شده و حضور علی محمد قاسمی به عنوان مدیر فیلمبرداری، بابک کریمی طراح صحنه و لباس، ایمان امیدواری طراح گریم، قطعی شده است. همچنین با بازیگرانی مذاکره شده اما هنوز حضور آنها قطعی نشده اما مطمئنا تغییری در لیست بازیگرانی که قبلا اعلام شده بود لحاظ خواهد شد.

این فیلم موضوعی اجتماعی دارد که براساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی به همین نام نوشته شده است. داستان «جامه‌دران»، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند. بخشهایی از پیش تولید این فیلم سال گذشته انجام شد اما به دلیل دریافت نکردن پروانه ساخت متوقف شد. پیش از این محمدرضا فروتن و لیلا حاتمی به عنوان بازیگران اصلی «جامه‌دران» در کنار بیتا فرهی و هنگامه حمیدزاده اعلام شده بودند.

این اولین فیلم سینمایی حمید رضا قطبی در مقام کارگردان است. سید جمال ساداتیان تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «چهارشنبه سوری»، «دایره زنگی»، «انتهای خیابان هشتم» و… را برعهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>