سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب
«تنهای تنهای تنها» فیلم متعادلی است/

نظر یک منتقد سینما درباره «تنهای تنهای تنها»

42707_973

نیما حسنی‌نسب درباره ویژگی‌های فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» صحبت کرد.

نیما حسنی‌نسب درباره ویژگی‌های فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» صحبت کرد.

سوره سینما- سایت پارس توریسم نوشت: نیما حسنی نسب نویسنده و منتقد سینما در جلسه نمایش فیلم تنهای تنهای تنها گفت: این فیلم از تیتراژ ابتدایی تا انتها حاوی پیامی برای مخاطب است که باید دیده شود و امیدوارم سالن های سینما تمهیدی بیندیشند که تیتراژ ابتدایی و انتهایی فیلم ها کامل دیده شود. به گزارش پارس توریسم حسنی نسب با اشاره به جمله ای از ناصربه تقوایی گفت: بهترین اثرهر فیلمساز، فیلمی است که هنرمند در خطه خود آن را می سازد و فیلم «تنهای تنهای تنها» از جمله این فیلم هاست. از نکته های ویژه فیلم این است که بیشتر از این که ناشی از شناخت فیلمساز از سینما باشد، ناشی از شناخت تجربه زیسته و شناخته شده سازنده فیلم از منطقه خودش است.

حسنی نسب با اشاره به بخش هایی از فیلم گفت: در این فیلم لهجه، شخصیت پردازی کاراکترهای متنوع فیلم، نگاه آدم ها نسبت به موضوعات مختلف، شکل مردم این منطقه به لحاظ مناسبات رفتاری و حتی تقابل حضور یک نیروگاه با این آدم ها، همه این دقت در جزئیات باعث تقدیرهایی است که از این فیلم شده است. در ادامه حسنی نسب با اشاره به این که تمام تعریف هایی که از این فیلم می شود حقش است، گفت: از شاخص‌های مهم دیگر این فیلم حفظ تعادل در بیان موضوعی است که می طلبد بی توازنی در آن رعایت شود و این تعادل خیلی هوشمندانه رعایت می شود و فیلمساز تلاش می کند حرف بزرگی نزند. او سعی می کند حرف به ظاهر کوچکی که در این فیلم زده می شود را به درستی نمایش دهد؛ به طوری که حرف های بزرگی در خود داشته باشد.

«تنهای تنهای تنها» ساخته احسان عبدی‌پور را حوزه هنری پخش می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>