سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

جوهرچی با «۱۰ روز پایانی» به شبکه نمایش خانگی می‌رود

joharchi

فیلم «۱۰ روز پایانی» به کارگردانی جواد مزدآبادی به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

فیلم «۱۰ روز پایانی» به کارگردانی جواد مزدآبادی به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

مریم ابراهیمی‌وند تهیه‌کننده فیلم « ۱۰ روز پایانی» به کارگردانی جواد مزدآبادی درباره آخرین خبرهای این فیلم به سوره سینما گفت: به تازگی پروانه نمایش این فیلم با درجه کیفی «ب» برای شبکه نمایش خانگی صادر شده.«۱۰ روز پایانی» درباره مردی است که پزشکان او را جواب کرده‌اند و نگران زندگی همسرش بعد از مرگش است به همین دلیل به دنبال خواستگار برای همسرش می‌گردد. نقش این کاراکتر را حسن جوهرچی، نقش همسرش را زیبا بروفه و نقش خواستگار را اردلان شجاع‌کاوه بازی می‌کند. تا دو ماه آینده این فیلم به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شیوا و حامد، زن و شوهری هستند که زیر یک سقف با هم زندگی می‌کنند ولی به دلیل مشکلات پیش آمده، حامد مجبور می‌شود برای همسرش شیوا خواستگار مناسبی پیدا کند. کوروش از حامد برای شیوا خواستگاری می‌کند. از طرفی حامد، کوروش را به عنوان همسری مناسب برای شیوا تأیید می‌کند.

جواد مزدآبادی کارگردانی فیلم‌های «ورود زنده‌ها ممنوع»، «طاووس‌های بی‌پر» و … را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>