سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب
بخش‌هایی از بازی‌ام در «پیدا و پنهان» حذف شد/

الیزابت امینی: دیگر سریال بازی نمی‌کنم

elizabet-amini

الیزابت امینی از حذف شدن صحنه‌هایی از بازی‌اش در مجموعه «پیدا و پنهان» انتقاد کرد.

الیزابت امینی از حذف شدن صحنه‌هایی از بازی‌اش در مجموعه «پیدا و پنهان» انتقاد کرد.

امینی به سوره سینما گفت: پخش سریال «پیدا و پنهان» به کارگردانی آرش معیریان هفته گذشته به پایان رسید و متاسفانه باید بگویم من چندان از تجربه ای که با این مجموعه داشتم، رضایت ندارم. گویا تهیه کننده و کارگردان پروژه از اواسط کار با هم به مشکل بر خورده بودند و همین موضوع مشکلاتی را سبب شد. با پخش شدن قسمت های این سریال متوجه شدم بخش زیادی از بازی من حذف شده، بدون اینکه دلیل موجهی وجود داشته باشد.

وی افزود: پیرو همین حذف شدن ها، دوستان من با من تماس می گیرند و می پرسند این چه نقشی بود که تو بازی کردی؟ اصلا اتفاق خوبی نیست که فیلمنامه را بپذیری و با اشراف کامل بر سر صحنه حاضر شوی و بعد، ببینی خروجی کار اصلا همان چیزی نیست که انتظارش را داشتی. من دیگر در سریال بازی نخواهم کرد. زیاد دیده شدن را دوست ندارم و دلم نمی خواد به خاطر مسائلی که تحت اختیار من نیست، مورد نقد واقع شوم.

امینی همچنین درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: من یک نقش کوچک در فیلم «لاله» بازی کردم. پزشک این قهرمان رالی بودم و کسی که پس از تصادف کنارش حاضر می شد. حالا این پروژه میلیاردی متوقف مانده و من از این بابت متاسفم. ما همیشه شعار می دهیم و از چهره های فرهنگی و هنری و علمی کشورمان می خواهیم به کشورمان بازگردند و اسد نیک نژاد به وطن بازگشته بود تا همین جا فیلم بسازد. من چندان در جریان سیاست های کاری نیستم، اما به نظرم اتفاقاتی که رخ داد، صحیح نبود.

الیزابت امینی بازی در فیلم های سینمایی «خواب سفید»، «شاباش»، «پیتزا مخلوط»، «شبکه» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>