سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

علیرضا علویان صداگذاری «هفتمین روز» را آغاز کرد

alirza-alavian

علیرضا علویان صداگذاری فیلم کوتاه داستانی «هفتمین روز» به کارگردانی بیتا الهیان را آغاز کرد.

علیرضا علویان صداگذاری فیلم کوتاه داستانی «هفتمین روز» به کارگردانی بیتا الهیان را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، فیلم کوتاه داستانی «هفتمین روز» به کارگردانی بیتا الهیان توسط علیرضا علویان وارد مرحله صداگذاری شد. علویان طی روزهای آینده صداگذاری «هفتمین روز» را به پایان می‌رساند. مذاکره با آهنگساز در حال انجام است. در «هفتمین روز» مهران نائل و نسیم نصرتی بازی می کنند. الهیان بازیگر و کارگردان تئاتر است و «هفتمین روز» اولین تجربه کارگردانی فیلم کوتاه برای او محسوب می‌شود.

داستان «هفتمین روز» درباره یک زوج جوان است که تصمیم به جدایی می‌گیرند اما متوجه می‌شوند که به زودی صاحب فرزند می‌شوند. این سرآغاز اتفاق‌های تازه‌ای برای آنها است. این فیلم با حضور محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شهریورماه گذشته در تهران کلید خورد.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده: علی اصغری، کارگردان و تهیه کننده: بیتا الهیان، طراح گریم: عباس صالحی، صدابردار: بابک اردلان، تصویربردار: محمد رسولی، مدیر تولید و مجری طرح: محمد یمینی و دستیار کارگردان و برنامه ریز روزبه سجادی حسینی. علویان فیلم‌های «چ»، «دهلیز»، «هیچ‌کجا هیچکس»، «از تهران تا بهشت» و … را صداگذاری کرده است. علی اصغری نگارش فیلم‌های «دهلیز»، «فصل فراموشی فریبا»، «نامه‌های خیس» و … را در کارنامه دارد.