سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب
«بچگیتو فراموش نکن» در انتظار اکران مناسب/

علی قوی‌تن گزینه بازی در «پرنده»/ادامه پیش‌تولید فیلم سهراب سپهری

jalal-fatemi

جلال فاطمی کارگردان «پرنده» از ادامه پیش‌تولید این فیلم خبر داد و تأکید کرد علی قوی‌تن می‌تواند یکی از گزینه‌های بازی در «پرنده» باشد.

جلال فاطمی کارگردان «پرنده» از ادامه پیش‌تولید این فیلم خبر داد و تأکید کرد علی قوی‌تن می‌تواند یکی از گزینه‌های بازی در «پرنده» باشد.

فاطمی کارگردان «پرنده»، درباره آخرین خبرهای این فیلم که درباره زندگی سهراب سپهری است به سوره سینما گفت: پیش‌تولید این فیلم همچنان ادامه دارد. تهیه‌کننده «پرنده» حسن تقوی در تلاش است تا بودجه فیلم را تأمین کند. به محض تأمین هزینه بودجه فیلم، تولید را شروع می‌کنیم. در حال حاضر بازبینی لوکیشن و انتخاب بازیگر را پیش می‌بریم.

بازیگر «خسته نباشید» اضافه کرد: قرار نیست در «پرنده» ادیبان و شاعران درباره سهراب حرف بزنند. تأکید ما بر درامی جذاب درباره زندگی سهراب است. قصدمان این است که خارجی‌ها، کودکان و حتی کسانی که سهراب را نمی‌شناسد از دیدن این فیلم لذت ببرند. در انتخاب بازیگر بر شباهت افراد با سپهری تأکید داریم. شباهت علی قوی‌تن با سپهری فوق‌العاده است ولی هنوز با ایشان صحبتی نکرده‌ایم. این فیلم سه مقطع از زندگی سهراب را در خود دارد و بازیگران هر سه مقطع به لحاظ فیزیکی باید با سپهری شباهت داشته باشند. یک مرحله از بازنویسی فیلمنامه با همکاری سهراب‌شناسان باقی مانده است.

این کارگردان درباره اکران فیلمش «بچگیتو فراموش نکن» توضیح داد: تهیه‌کننده فیلم محمدحسن نجم در تلاش است تا بهترین زمان اکران را برای فیلم فراهم کند. در این فیلم بازیگران بسیار خوب حوزه طنز مثل اکبر عبدی، بهاره رهنما، بهنام تشکر و … بازی کرده‌اند به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنم این فیلم بفروشد پس باید زمان خوبی اکران شود.

فاطمی پیشتر فیلم «نخودی» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>