سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۲ در ۳:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب
هفتمین دوره/

نمایش مستند «آقای کتابخانه» در جشنواره سینما حقیقت

aghaye-ketabkhane

مستند «آقای کتابخانه» از تولیدات موسسه تصویر شهر در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت نمایش داده می‌شود.

مستند «آقای کتابخانه» از تولیدات موسسه تصویر شهر در هفتمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت نمایش داده می‌شود.
سوره سینما- به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم مستند «آقای کتابخانه» به کارگردانی داود اشرفی از مجموعه روشنایی های شهر در ادامه تولید ۵۰ فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن با موضوع شهری انسانی برای انسان شهری در موسسه تصویر شهر تهیه و تولید شده است.
«آقای کتابخانه» مستندی درباره موزه و کتابخانه ملک یکی از مهمترین موقوفه ها در تهران به شمار می رود که حسین ملک در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی آن را وقف کرده است. کارگردان این مستند ۱۸ دقیقه ای داود اشرفی است که وی تاکنون ساخت فیلم های کوتاه «تمام رنگی»، «داستان یک بلوار»، «خانه قدیمی من» را بر عهداه داشته است که فیلم «تمام رنگی» وی توانست در چهارمین جشنواره بین المللی فیلم شهر دیپلم افتخار بخش فیلم کوتاه جشنواره را از آن خود کند.
از دیگر عوامل فیلم می توان به تصویربردار: داود اشرفی، تدوین: مهدی مجتهدی، صدا گذاری: علیرضا باقری و مجری طرح: موسسه هنر برتر فیروزه ای اشاره کرد مستند «آقای کتابخانه» قرار است در بخش ملی هفتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت در روز جمعه ۲۲ آذرماه ساعت ۲۰ الی ۲۱:۳۰ در سالن شماره یک سینما فلسطین به نمایش گذاشته شود.
به دلیل آنکه یکی از عوامل این مستند از داوران این دوره از جشنواره است، طبق مقررات جشنواره این فیلم داوری نخواهد شد و فقط در بخش ملی و خارج از مسابقه به نمایش در می‌آید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>