سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۳۹۲ در ۹:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
تهیه‌کننده یک مجموعه:

«خرده ستمگران» دیر پخش شد، اما بوی کهنگی نداشت

saeed-shahsavari

سعید شاهسواری موفقیت نسبی مینی سریال «خرده ستمگران» را محصول تلاش مسعود شاه محمدی دانست.

سعید شاهسواری موفقیت نسبی مینی سریال «خرده ستمگران» را محصول تلاش مسعود شاه محمدی دانست.

شاهسواری تهیه کننده مجموعه «خرده ستمگران» به سوره سینما گفت: این مجموعه را ما ۸ سال قبل تهیه کردیم و واقعا هنوز خودم هم به درستی نمی دانم چرا پخش آن این همه به تعویق افتاد، به هر حال خوشحالم از اینکه مجموعه دهه نخست محرم امسال روی آنتن رفت.

وی در مورد اینکه به زعم بسیاری سریال «خرده ستمگران» با وجود تاخیر چند ساله بوی کهنگی نداشت گفت: من تهیه کننده این مجموعه بودم و اگر سریال توانسته موفقیتی نسبی به دست بیاورد، مرهون تلاش مسعود شاه محمدی است. گویا ریتمی که بر مجموعه حاکم بوده با سریال های امروزی مشابهت داشته و همین موضوع باعث شده قدیمی بودن آن مشخص نشود.

شاهسواری در پاسخ به این سوال که چرا اخیرا فعالیت تازه ای نداشته، افزود: من به تازگی به ایران بازگشته ام. هر چند فکر می کنم با توجه به مشکلات مالی تلویزیون و در مقایسه با دیگر همکاران چندان کم کار نبوده ام. سال گشذته سریال «داوران» به تهیه‌کنندگی من پخش شد، امسال قصد داریم به اتفاق داود میرباقری یک پروژه جدید شروع کنیم، اگر مدیران و مسوولان عزیز همیاری داشته باشند، چون طرح ما به تصویب هم رسیده است.

احمد آقالو، احمد ساعتچیان، بهار کاتوزی، بهناز جعفری، الیکا عبدالرزاقی، رامین ناصرنصیر، مسعود سخایی، امیر آقایی، حمیدرضا آذرنگ، مجتبی رستگار و فلامک جنیدی بازیگران سریال شش قسمتی «خرده ستمگران» هستند که هر قسمت از آن داستان مجزایی داشت.

سعید شاهسواری فیلم‌های سینمایی «بی خداحافظی»، «ترانه کوچک من»، «یک گزارش واقعی» و «روز بر می آید» را تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>