سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۲ در ۱۲:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب
با حضور عوامل/

«سربه مهر» در ارسباران نقد می‌شود

sar-be-mohr

فیلم سینمایی «سربه مهر» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست روز یکشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

فیلم سینمایی «سربه مهر» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست روز یکشنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۸  در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

 سوره سینما – فیلم سینمایی «سربه مهر» با نقش آفرینی لیلا حاتمی ، خاطره اسدی و آرش مجیدی با مضمون اجتماعی و دینی، داستان دختر تنهایی است که با همیاری یک دوست به شرایط نامساعد زندگی خود بهبود می بخشد.هادی مقدم دوست کارگردان ، به پشتوانه سال‌ها تجربه نویسندگی، پژوهش و کاردر مطبوعات توانست با «سربه مهر» اولین فیلم بلند سینمایی خود ؛ به عنوان اولین فیلم مطرح با موضوع نماز در عرصه سینمای ایران؛ نظر مثبت مخاطبان و منتقدان را جلب کند و به رگه های اثرش استحکام بخشد .

این فیلم با حضورهادی مقدم دوست کارگردان، محمد رضا شفیعی تهیه‌کننده، آرش مجیدی بازیگر و مانی باغبانی منتقد نقد و بررسی می شود.علاقمندان برای شرکت در این نشست و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی سیدخندان خیابان جلفا، فرهنگ سرای ارسباران مراجعه و یا با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸  تماس بگیرند.

sar-be-mohr-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>