سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
قاسمعلی روی صندلی کارگردانی/

«شه‌مات» اردیبهشت‌ماه کلید می‌خورد/ اولین فیلم یک فیلمنامه‌نویس

jaber-ghasem-ali

جابر قاسمعلی از کلید خوردن اولین فیلم سینمایی‌اش با عنوان «شه مات» در اردیبهشت ماه ۹۳ خبر داد.

جابر قاسمعلی از کلید خوردن اولین فیلم سینمایی‌اش با عنوان «شه مات» در اردیبهشت ماه ۹۳ خبر داد.

قاسمعلی فیلمنامه‌نویس که قصد دارد «شه‌مات» را به عنوان اولین فیلم سینمایی خود جلوی دوربین ببرد درباره آخرین خبرهای این فیلم به سوره سینما گفت: متأسفانه به دلیل اینکه نتوانستیم سرمایه‌گذار پیدا کنیم فرصت حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را از دست دادیم. خوشبختانه طی یک ماه اخیر با تلاش و کوشش یکی از دوستان که به عنوان مجری طرح «شه مات» در کنار ماست توانستیم سرمایه‌گذار پیدا کنیم.

نویسنده «روانی» اضافه کرد: با پیدا شدن سرمایه‌گذار با خیال راحت‌تری نگارش فیلمنامه را ادامه دادم و در حال حاضر نگارش «شه مات» را به نیمه رسانده‌ام. بخشی از پیش‌تولید از جمله انتخاب بازیگران و لوکیشن را داریم انجام می‌دهیم. تنها لوکیشن «شه‌مات» یک خانه ویلایی اطراف کرج است. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود قصد داریم اردیبهشت ماه کلید بزنیم. احتمالا بهمن ماه برای دریافت پروانه ساخت اقدام می‌کنیم. قصه «شه‌مات» در یک خانه می‌گذرد و از ۲۴ خرداد تا ۲۵ خرداد ۹۲در یک روز اتفاق می‌افتد. این فیلم ملودرام است و اصلا سیاسی نیست تنها اشاره‌ای کوچک به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ دارد. این قصه بر اساس یک داستان کوتاه آمریکایی سه صفحه‌ای نوشته شده است.

قاسمعلی نگارش فیلمنامه‌های «جای امن»، «بلاتر از خطر»، «ساعت شلوغی»، «تلفن همراه رییس جمهور» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>