سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ آذر ۱۳۹۲ در ۱:۵۲ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر سینما سپیده:

تبلیغات صحیح، مهمترین عنصر جذب مخاطب برای جشنواره حقیقت است

Havashi Haghighat (7)

حسین کشاری تبلیغات مناسب و برخورد درست پرسنل سینما سپیده را از عوامل جذب مخاطب برای جشنواره سینماحقیقت دانست.

حسین کشاری تبلیغات مناسب و برخورد درست پرسنل سینما سپیده را از عوامل جذب مخاطب برای جشنواره سینماحقیقت دانست.

مدیر سینما سپیده به سوره سینما گفت: هفتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت در حالی برگزار شده که سینما سپیده به عنوان یکی از سالن های نمایش دهنده، فیلم ها را با حداکثر میزان تماشاگر، اکران می‌کند. تا آنجا که من می دانم  در سال های گذشته، جمعیت محدودی برای دیدن فیلم ها در سالن حضور داشتند، اما در یکی دو دوره اخیر ما تلاش کردیم ساز و کار دیگری را به کار بگیریم تا جشنواره حقیقت با گرمای بیشتری به برگزاری برسد و خدا را شکر موفق بودیم.

وی افزود: ما امسال یک پوستر در دانشگاه‌ها نصب کردیم و یک نوشته را به عنوان ضمیمه قرار دادیم که رایگان بودن جشنواره را کاملا اطلاع می داد. همین اقدام باعث شد فیلمی که در ساعت ۹:۳۰ نمایش داده می شد، با ۲۷۰ نفر تماشاگر اکران شود. حتی روز گذشته برای فیلم «خونه» صندلی اضافی هم وارد سالن نمایش کردیم، چون ازدحام جمعیت خیلی زیاد بود. ما حتی علاوه بر تبلیغات پوستری، با استفاده از تلفن گویا مخاطب را در جریان چند و چون برگزاری این دوره از جشنواره قرار دادیم. همچنین بولتن روزانه نیز در اختیار همه علاقمندان قرار گرفت.

حسین کشاری تاکید کرد: تبلیغات صحیح و برخورد صحیح عوامل اجرایی در سینما سپیده تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشت. ما به همه سوال‌های تماشاگران پاسخ می‌دهیم و از آنها پذیرایی می‌کنیم. این موارد در عین سادگی می‌تواند بسیار تعیین کننده باشد. ما نسبت به رفع نواقص فنی حساس هستیم و معتقدیم تماشاگر حق دارد در بهترین شرایط ممکن فیلم مستند تماشا کند. همینطور کارگردانی که بدون دغدغه مالی در اندیشه ساخت فیلم مستند و صرفا فرهنگی است، شایسته بهترین احترام است. امروز فیلم «خون مردگی» به کارگردانی محمد کارت در سانس فوق العاده (۱۳:۳۰) اکران می‌شود، امیدوارم روزی برسد که همه فیلم های مستند به اندازه آثار داستانی سینمایی، مخاطب داشته باشند.

هفتمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت با شعار «حقیقت بهترین راهنماست»، تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۲ در سینما فلسطین و سینما سپیده شهر تهران برپا است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>