سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ دی ۱۳۹۲ در ۸:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
کامبیز دیرباز به سوره سینما گفت:

مجبور نیستم هر سال در فجر فیلم داشته باشم/ حاتمی‌کیا و درویش به جشنواره شور می‌دهند

kambiz-dirbaz

بازیگر فیلم سینمایی «به نام پدر» چشم انداز خوبی را برای جشنواره امسال پیش‌بینی کرد و از حضور کم رنگ خود در سینما در سال ۹۲ گفت.

بازیگر فیلم سینمایی «به نام پدر» چشم انداز خوبی را برای جشنواره امسال پیش‌بینی کرد و از حضور کم رنگ خود در سینما در سال ۹۲ گفت.

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون درباه فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش مشغول راه اندازی یک آموزشگاه سینمایی در تهران هستم که مراحل آخر کار آن را انجام دادیم و به زودی ثبت نام و تبلیغات را شروع خواهیم کرد. در این آموزشگاه از دوستان متخصصی بهره خواهیم برد. تاکنون حضور سیاوش تهمورث و آرش قادری به عنوان مدرس قطعی است.

وی درباره فعالیت بازیگری خود چنین گفت: در سال ۹۲ فیلمنامه‌های که به من پیشنهاد شد کیفیت قابل توجهی نداشتند و من را ترغیب به کار نمی‌کردند. امسال من تنها در فیلم‌ سینمایی «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی نقش کوتاهی بازی کردم و حضور سینمایی دیگری نداشتم.

دیرباز درباره حس و حال خود نسبت به اینکه در جشنواره فجر امسال فیلمی ندارد گفت: جشنواره هر سال شور خاصی را به سینما می‌دهد، واقعا من عجله‌ای در بازیگری ندارم یا اینکه خودم را مجبور کنم هر سال فیلم در جشنواره داشته باشم. برایم کیفیت از اهمیت بیشتری نسبت به کمیت برخوردار است. اما چشم انداز خوبی برای جشنواره امسال می‌توان متصور شد. حضور کارگردانانی مثل آقای حاتمی‌کیا و درویش مطمئنا شورو حال خوبی به جشنواره می‌دهد. خوشبختانه من با هردوی این عزیزان کار کردم و از کیفیت کار و حساسیتشان آگاهم.

کامبیز دیرباز فیلم‌های سینمایی «ساکن طبقه وسط»، «دوئل»، «اخراجی‌ها ۱»، «انعکاس» و … را بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>