سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ دی ۱۳۹۲ در ۹:۰۴ ق.ظ چاپ مطلب
تصویربرداری «هفت سنگ» ادامه دارد/

حضور کارگردان «اشک سرما» پشت صحنه یک مجموعه تلویزیونی

7Sang-1

عزیزالله حمیدنژاد با حضور سر صحنه سریال «هفت سنگ»،از مراحل تصویربرداری آن دیدن کرد.

عزیزالله حمیدنژاد با حضور سر صحنه سریال «هفت سنگ»،از مراحل تصویربرداری آن دیدن کرد.

سوره سینما- سریال «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی مجید مولایی از اوایل شهریور جلوی دوربین رفته و تصویربرداری آن همچنان در لوکیشنهای شهرک قدس ادامه دارد. حمیدنژاد، کارگردان فیلمهای «اشک سرما»،«هور در آتش» و … به تازگی با حضور در پشت صحنه این سریال در یکی از لوکیشنهای شهرک قدس از مراحل تولید دیدن کرد.در این دیدار دوستانه، حمیدنژاد به تماشای بخشهایی از سریال که تاکنون ضبط شده اند پرداخت و شاهدت صویربرداری بخشهایی از مجموعه نیز بود.

از دیگر اخبار جدید درباره این سریال می توان به پیوستن امیر رضا دلاوری به این سریال اشاره کرد.او از جمله بازیگران مهمان سریال است که به نقش صابر،ب رادر مهدی سلطانی هفته گذشته در این سریال مقابل دوربین رفت.او نقش جوانی را دارد که از روستا به شهر می آید و در برخورد با خانواده همسر برادرش زمینه ساز بروز اتفاقات جدیدی می شود.صدف احمدی نیز دیگر بازیگری است که به تازگی در این سریال بازی کرد.

به تازگی مازیار فلاحی به گروه سازندگان مجموعه تلویزیونی «هفت سنگ» پیوست تا ترانه تیتراژ را بخواند. سیاوش کردجان مسوولیت تدوین و رامین ابوالصدق وظیفه صداگذاری همزمان مجموعه را برعهده دارند. این سریال اپیزودیک کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه است که در ۴۰ قسمت اپیزودیک داستان سه خانواده را در برمی‏گیرد که کنار یکدیگر زندگی میکنند. تاکنون حدود ۵۰ درصد از تصویربرداری این پروژه به پایان رسیده و ضبط اغلب تصاویر در سه لوکیشن اصلی که سه منزل در شهرک غرب هستند، انجام می شود.

7Sang-2

مهدی سلطانی، پرویز پورحسینی، الهام پاوه نژاد، بهنام تشکر، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، ارسلان قاسمی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی نژاد از بازیگران اصلی این مجموعه هستند. محمود پاک نیت، بهمن زرینپور، مینا جعفرزاده، عزت الله مهرآوران، مهتاج نجومی، محسن قاضی مرادی، سیما مطلبی، امیرغفارمنش، امیر کاظمی،سیامک اشعریون، عباس جمشیدی و… از بازیگرانی هستند که به عنوان بازیگر مهمان در این مجموعه جلوی دوربین رفتند و بازی آنان به پایان رسیده است. هر قسمت هفت سنگ داستانی مجزا دارد و شخصیتهای اصلی این مجموعه که در قالب سه خانواده امروزی دور هم جمع شده اند، روایتگر داستان‏هایی هستند که پیرامون مضامین اخلاقی و انسانی در بستر خانواده اتفاق می‏افتد. این سریال در گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما تولید می‏ شود و به احتمال زیاد در ماه‏های باقیمانده از سال جاری پخش می‏شود. علیرضا بذرافشان کارگردانی سریال «نابرده رنج» را در کارنامه دارد.

 سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از مجری طرح: کامبیز‏ دارابی، نویسندگان: علیرضا بذر افشان، سارا خسرو آبادی، حسین تراب نژاد، فروغ فروهیده،احسان جوانمرد، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، تصویربرداران:فرزام گل سفیدی، بهنام کریمی، طراح گریم: محمد قومی، تدوین: سیاوش کردجان،صداگذار:رامین ابوالصدق، مدیرتولید: فواد بوربور، صدابردار: شهرام متولی باشی، صحنه آرا: علی اسماعیلی، دستیار یک کارگردان: رضا شریفی،مشاور رسانه ای:هادی داداشی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: علی حمیدنژاد، امور مالی: علیرضا سبزوی، مدیر تدارکات: حامد پرهیز.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>