سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ دی ۱۳۹۲ در ۹:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب
حمایت حوزه‌ هنری از یک فیلم اولی دیگر/

فیلم‌ سینمایی «مروا» با مضمونی عاشورایی به جشنواره فیلم فجر می‌رود

morva2

فیلم سینمایی «مروا» به کارگردانی کریم فائقیان به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه شده است.

فیلم سینمایی «مروا» به کارگردانی کریم فائقیان به دبیرخانه سی و دومین جشنواره فیلم فجر ارائه شده است.

سوره سینما- فارس نوشت: فیلمبرداری این فیلم در یکی از محله‌های قدیمی شهربوشهر انجام شده است. «مُروا» درباره باورهای دینی و مذهبی مردمانی است که دلشان به هم نزدیک است. شخصیت‌هایی که در داستان این فیلم روایت می‌شوند هرکدام در تعزیه نقشی دارند. این فیلم که با نگاه دینی و عاشورایی داستان خود را به تصویر می‌کشد در جهت حمایت از فیلمسازان شهرستان که از اهداف حوزه هنری است ساخته شده و در ادامه هدف تمرکززدایی مسیر سینما از شهر تهران است.

«مُروا» محصول مشترک سازمان توسعه سینمایی سوره و حوزه هنری استان بوشهر است که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود. اغلب عوامل پشت صحنه و بازیگران این فیلم از تیم فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» هستند و احسان عبدی‌پور کارگردان «تنهای تنهای تنها» نیز به عنوان بازیگردان با این فیلم همکاری کرده است. در این فیلم شاهین بهرام‌نژاد، غلامرضا فرج‌زاده، نجف کازرونی، علی قربانی، غلامحسین بارونی، فاطمه خرمایی‌پور، حسین قفلی، علی ضاحیان، هادی کازرونی، حسن غلامی و… بازی کرده‌اند.

morva1

ازعوامل اصلی این فیلم می‌توان به نویسنده: غلامرضا احمدی، مدیرفیلمبرداری: کریم فائقیان، صدابردار:احسان نوبخت، صداگذار: لیلا خرمایی‌پور، طراح لباس و صحنه: ادریس عبدی‌پور، طراح گریم: جلال امیری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: زینب عربی، مدیر تولید: علیرضا حسن‌زاده فرد و مجری طرح: سید محمد حسین سیدزاده، اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>