سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
وحید جلیلوند:

حضورم در عرصه کارگردانی غیرعادی نیست

jalilvand

وحید جلیلوند اولین تجربه کارگردانی خود را پس از بیست سال فیلمسازی در عرصه های غیر داستانی و بلند، اتفاقی عادی تلقی کرد.

وحید جلیلوند اولین تجربه کارگردانی خود را پس از بیست سال فیلمسازی در عرصه های غیر داستانی و بلند، اتفاقی عادی تلقی کرد.

جلیلوند به سوره سینما گفت: من در بیست سال گذشته تجربه های کارگردانی زیادی را در عرصه های فیلم کوتاه، مستند و … پشت سر گذاشته ام و حالا که تصمیم به ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود دارم، فکر نمی‌کنم اتفاق عجیب و غریبی افتاده باشد.

وی افزود: درباره زمان کلید خوردن «چهارشنبه ۱۹ آبان» هنوز هیچ چیز معلوم نیست و شاید حتی نام آن هم با توجه به زمان فیلمبرداری عوض شود، اما به طور قطع داستان فیلم نقطه عطفی دارد که زمان رخ دادن آن، به عنوان اثر ربط مستقیم پیدا می کند.

فیلمنامه «چهارشنبه ۱۹ آبان» توسط وحید جلیلوند، حسین مهکام و علی زرنگار نوشته شده و قرار است محمدحسین لطیفی آن را تهیه کند. جلیلوند سال‌ها گوینده رادیو بوده و برنامه‌های مختلفی اجرا، سردبیری و تهیه کرده است.

مجموعه «یادآوری» با بازی جلیلوند از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.


One thought on “حضورم در عرصه کارگردانی غیرعادی نیست”

  1. ریحانه می‌گه:

    جناب وحید جلیلوند فوق العاده و منحصر به فردن.ازشون برای بازیشون در یادآوری سپاسگذارم.از صدای بی نظیرشون.از ژست کاملآ مردونشون.از جنتلمن بودنشون. در نهایت از یه مرد کامل بودنشون.اگه تو هالیوود وتو دنیا یه مرد جذاب باشه به نام جورج کلونی ما تو ایران جناب جلیلوند و داریم.به مادر و به همسرشون تبریک میگم اصلآ جناب جلیلوند جایگاهشون به قدری ارزشمند که قابل مقایسه با مردی به نام کلونی نیست.فقط قیاس بنده از لحاظ جذبه بود. آقای جلیلوند از لحاظ پر بودن وپخته بودن و مذهبی بودن جایگاه ویژه ای دارن به قدر عموی خودم دوسشون دارن.وایمان دارم با تجربه زیاد وپر بودنشون ما با یک فیلم عالی از ایشون مواجه شیم

Comments are closed.