سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ دی ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب
سینما سپیده به سیستم دیجیتال مجهز شد/

استقبال از «خسته نباشید» در سینما سپیده/ برای نمایش فیلم‌های فجر آماده‌ایم

khaste-nabashid

مدیر سینما سپیده تأکید کرد فیلم سینمایی «خسته نباشید» مورد استقبال مخاطبان این سینما قرار گرفته است.

مدیر سینما سپیده تأکید کرد فیلم سینمایی «خسته نباشید» مورد استقبال مخاطبان این سینما قرار گرفته است.

حسین کشاری مدیر سینما سپیده به سوره سینما گفت: سینما سپیده اولین سینمایی بود که برای نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر امسال به سیستم دیجیتال مجهز شد. قرار است که بعد از جشنواره هم سینما همچنان مجهز به این سیستم باقی بماند. طبق سیاست‌های جدید در برنامه‌های آقای ایوبی رییس سازمان سینمایی قرار است سینماهای تهران و حتی شهرستان در یک سال آینده به سیستم دیجیتال مجهز شوند.

وی درباره افزایش مخاطب این سینما در یک سال اخیر افزود: اگر سال پیش تعداد مخاطب ما ۱۰ هزار نفر بود امسال به ۸۰ هزار نفر رسیده است. به طور مثال شب گذشته ۱۸۰ نفر به تماشای فیلم سینمایی «خسته نباشید» نشستند. این رقم رقم بسیار خوبی است. سینما سپیده در یک سال گذشته نسبت به جذب مخاطب برنامه‌های راهبردی زیادی طراحی کرده است. در حال حاضر مردم این سینما را شناخته‌اند و در واقع سینما سپیده به نوعی پاتوق دانشجویان و اهالی خیابان انقلاب است. برای برگزاری جشنواره فجر کاملا آماده‌ایم.

کشاری اضافه کرد: سرویس‌های بهداشتی را تعمیر اساسی کردیم و در حال حاضر مشغول نقاشی و رومالین کردن دیوارهای سینما هستیم. با توجه به اینکه معمولا نوساناتی در برق باعث ایجاد اختلال در نمایش فیلم‌ها می‌شود یک اقدام اساسی در این‌باره انجام دادیم تا فیلم‌ها بدون نقص و اشکال فنی نمایش داده شوند. تمام سعی خود را برای حفظ کیفیت در ایام برگزاری جشنواره فجر به کار گرفته‌ایم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>