سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۲ در ۹:۳۲ ق.ظ چاپ مطلب

عوامل شهر موشها به «کوچه مروارید» می‌پیوندند/ سروش صحت برای شبکه نمایش خانگی می‌نویسد

soroosh-sehat

سعید سالارزهی از ساخت یک سریال کودک و نوجوان به نام «کوچه مروارید» برای شبکه نمایش خانگی خبر داد.

سعید سالارزهی از ساخت یک سریال کودک و نوجوان به نام «کوچه مروارید» برای شبکه نمایش خانگی خبر داد.

سالارزهی تهیه کننده تلویزیون درباره فعالیت‌های جدید خود به سوره سینما گفت: تهیه‌کنندگی سریال «رنگ پریده» را برعهده دارم. این سریال را رامبد جوان کارگردانی خواهد کرد. اما طی ماه‌های گذشته به دلایل مختلف نگارش فیلمنامه متوقف شد. البته در طی یک ماه گذشته جلساتی مبنی بر از سر گرفتن نگارش داشتیم. امیدواریم از ابتدای سال ۹۲ بتوانیم نگارش مجدد این فیلمنامه را آغاز کنیم.

وی درباره تهیه‌کنندگی و کارگردانی یک سریال کودک و نوجوان در شبکه نمایش خانگی توسط خود توضیح داد: «کوچه مروارید» یک سریال کودک و نوجوان است. این مجموعه یکی از بزرگترین و برجسته‌ترین مجموعه‌هایی است که متشکل از انیمیشن، زنده و عروسکی است. مجوز ساخت این سریال از وزارت ارشاد گرفته شده. بسیاری از عوامل و عروسک‌گردانان «کوچه مروارید» در حال حاضر مشغول فیلم «شهر موشها» هستند بنابراین منتظریم تا این دوستان کارشان در «شهر موشها» تمام شود و بعد ما پیش‌تولید «کوچه مروارید» را آغاز کنیم.

این تهیه‌کننده افزود: احتمالا اواخر بهمن یا اوایل فروردین کلید می‌زنیم. جای خالی چنین مجموعه‌ای را حس می‌کردم. مجموعه‌ای که بتواند خانواده‌ها و کودکان را همزمان درگیر خودش کند. «کوچه مروارید» سه بخش دارد یک قسمت ۳۵ دقیقه‌ای برای تمام اعضای خانواده، یک قسمت ۲۵ دقیقه‌ای مخصوص بچه‌های ۲ تا ۵ سال و یک قسمت به نام گپی با والدین که ۵ تا ۱۰ دقیقه است. در این قسمت بحث‌های کارشناسی پیرامون آسیب‌شناسی امور پرورشی کودکان را خواهیم داشت. این سه قسمت در یک دی وی دی گنجانده می‌شود و در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد. به این ترتیب همه اعضای خانواده می‌توانند در فضایی سرگرم‌کننده و آموزشی کنار هم باشند.

سعید سالارزهی گفت: گروه نویسندگان این سریال متشکل است از محمد نادری، امیر سلطان احمدی، شیلا رشیدیان، مهدی شاه‌پیری به سرپرستی سروش صحت. ساخت عروسک‌ها و موسیقی این سریال تمام شده. یک دکور بزرگ داریم که ساختش تقریبا تمام شده است. فعلا ۱۰ قسمت را می‌سازیم و بنا داریم هر سال ۲۱ قسمت را توزیع کنیم. سرمایه‌گذار این مجموعه خودم هستم.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>