سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب
بازیگر فیلم «پایان خدمت»:

پدیده‌های نوظهور جشنواره فجر یک سال سینمایی خوب را نوید می‌دهند

farhad-besharati

فرهاد بشارتی جشنواره سی و دوم فجر را نویدبخش یک سال سینمایی خوب عنوان کرد.

فرهاد بشارتی جشنواره سی و دوم فجر را نویدبخش یک سال سینمایی خوب عنوان کرد.

بشارتی به سوره سینما گفت: امسال در فیلم یک کارگردان فیلم اولی بازی کرده ام و با «پایان خدمت» در بخش نگاه نو جشنواره حضور دارم. در این فیلم نقش یک استوار را بازی می‌کنم که معاون یک پاسگاه است. او در رفع و رجوع کردن اختلافاتی که در روستا می گذرد، خیلی مثمر ثمر است و چون سال ها با آن مردم از نزدیک زندگی کرده و دردهایشان را می شناسد، در حل مشکلات آنان از راه مسالمت آمیز وارد می‌شود و بساط آشتی را فراهم می کند. من نقش هایی مشابه این نقش را قبلا هم تجربه کرده بودم، اما این بار کنار سعید راد و محمد فیلی، یک اتفاق تازه را پشت سر گذاشتم. فکر می‌کنم کار خوبی از آب در آمده باشد.

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: مشغول بازی در پروژه تلویزیونی «دولت مخفی» هستم که درباره اسرای جنگ تحمیلی است. نام کاراکتر من اکبر است که به نوعی نقش منفی حساب می‌شود. او مجبور است سختی های زیادی را تحمل کند، اما دست به کارهایی می‌زند تا این دوره برایش راحت تر بگذرد. کار کردن در زمینه دفاع مقدس برای من مقدس است، چون می توانم به نوعی دینم را به آن دوران ادا کنم. محل تصویربرداری ما یک منطقه سرد و غیرمسکونی است، اما تمام مشکلات را به جان می خریم تا گوشه ای از آن روزها را به تصویر بکشیم.

بشارتی درباره جشنواره فیلم فجر گفت: من امسال هم برای تماشای فیلم ها تلاش می‌کنم، به خصوص اینکه خودم هم در جشنواره یک فیلم دارم. حضور بزرگان سینما در این اتفاق قطعا تاثیرگذار است و حال و هوای خاصی به جشنواره می‌بخشد و به قول معروف تنور جشنواره را گرم می‌کند و احساس رقابت بین جوانان و باسابقه‌ها بیدار می‌شود. به نظرم ظهور کارگردان های جدید به عنوان استعدادهای نو، می تواند نوید بخش یک سال سینمایی خوب برای ایران باشد.

فرهاد بشارتی در فیلم‌های سینمایی «پیتزا مخلوط»، «مینی بوس»، «شرط اول» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>