سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۹:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

زمان نمایش فیلم‌های حوزه هنری در برج میلاد/ «مهمان داریم» این هفته در سالن رسانه

mehman-darim2

از میان تولیدات سازمان سینمایی سوره، «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور اولین فیلمی است که در برج میلاد روی پرده می‌رود.

از میان تولیدات سازمان سینمایی سوره، «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور اولین فیلمی است که در برج میلاد روی پرده می‌رود.

سوره سینما- سالن برج میلاد به دلیل حضور نمایندگان رسانه‌ها در آن اهمیت ویژه ای برای سینماگران دارد و بیشتر عوامل تولید یک فیلم مایلند در جلسه نمایش آثارشان در برج میلاد حضور داشته باشند و از نزدیک برخورد منتقدان، روزنامه نگاران و خبرنگاران را با فیلمشان تجربه کنند. امسال «مهمان داریم» محمدمهدی عسگرپور پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۰ در برج میلاد روی پرده می رود، شنبه ۱۹ بهمن ماه فیلم «حق سکوت» به کارگردانی محمدهادی نائیجی که فیلم اولی است، ساعت ۱۴ برای نمایندگان رسانه‌ها روی پرده می رود. این دو فیلم در دو سانس مناسب اکران می شوند اما وضعیت نمایش«فرشته ها با هم می آیند» ساخته حامد محمدی مناسب نیست.

این فیلم حوزه هنری یکشنبه ۲۰ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد روی پرده می‌رود. می توان گفت با توجه به اختصاص بهترین فیلم‌های جشنواره در سانس ۱۰ صبح در برج میلاد، «مهمان داریم» مناسب ترین زمان برای نمایش را در سالن رسانه‌ها دارد. با توجه به فضایی که پیش از جشنواره برای این فیلم به وجود آمده می توان حدس زد این ساخته حوزه هنری در جشنواره با استقبال روزنامه نگاران، منتقدان و مردم مواجه شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>