سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۹:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از «مهمان داریم» در سینما فرهنگ

mehman-darim2

فیلم سینمایی «مهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور در نمایش‌های مردمی خود در سینما فرهنگ با استقبال مردم روبه‌رو شد.

فیلم سینمایی «مهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور در نمایش‌های مردمی خود در سینما فرهنگ با استقبال مردم روبه‌رو شد. 

سوره سینما- مهر نوشت: این فیلم روز گذشته همزمان با اولین روز جشنواره فیلم فجر در دو سانس ساعت ۱۴ و ۲۲ در سینما فرهنگ روی پرده رفت و با استقبال مردم روبرو شد. هر دو سانس این فیلم ظرفیت سالن سینما پر بود و در پایان نیز مخاطبان عوامل فیلم را تشویق کردند.

در یکی از این سانس‌ها عسگرپور و منوچهر محمدی کارگردان و تهیه کننده فیلم نیز حضور داشتند و البته محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز در ساعت ۲۲ در کنار مردم به دیدن این فیلم نشستند.

مردم پس از دیدن این فیلم خطاب به عوامل ابراز احساسات کردند و تاکید داشتند که تحت تاثیر فیلم قرار گرفتند. یکی از واکنش‌های مردمی به بازی پرویز پرستویی در فیلم «میهمان داریم» بود و آنها معتقد بودند که پرستویی بازی متفاوتی داشته است.

پرستویی و سهیلا گلستانی هر دو بازیگر این فیلم هم اکنون در شمال سر فیلمبرداری هستند به همین دلیل نتوانستند در این نمایش‌ها حضور پیدا کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>