سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۲ در ۹:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب
نمایش «طبقه حساس» در سینما آزادی لغو شد/

مردم «مهمان داریم» را در سینما آزادی روی زمین دیدند

mehman-tabaghe

مدیر سینما آزادی تأکید کرد استقبال از «مهمان داریم» در این سینما مردم را روی زمین نشسته به تماشای فیلم واداشته است.

مدیر سینما آزادی تأکید کرد استقبال از «مهمان داریم» در این سینما مردم را روی زمین نشسته به تماشای فیلم واداشته است.

رضا سعیدی‌پور مدیر سینما استقلال درباره نمایش فیلم‌های جشنواره فجر و استقبال مخاطبان از فیلم‌ها به سوره سینما گفت: پخش و نمایش فیلم‌ها در این سه روز بسیار خوب و طبق برنامه‌ریزی پیش رفته است. سینما آزادی همواره مورد لطف مردم قرار داشته و کارکنان این سینما هم برای جلب رضایت مردم همیشه در سطحی استاندارد بهترین کیفیت را به مردم ارائه کرده‌اند. این سینما خاطره خوبی را برای مردم از نمایش فیلم‌های جشنواره فجر رقم زده و تا کنون چند بار بهترین سینمای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فجر در سطح شهر تهران شده است.

وی افزود: دیروز یکشنبه ۱۳ یهمن ماه نمایش فیلم «مهمان داریم» را در این سینما داشتیم. استقبال از این فیلم به حدی بود که مردم روی زمین نشسته فیلم را دیدند. همه بلیت‌ها فروخته شد و فروش بلیت ویژه داشتیم. بعد از نمایش فیلم بازخوردهای خوبی را بین مردم نسبت به این فیلم دیدم. امروز نمایش فیلم «طبقه حساس» را داشتیم که چون کپی‌ فیلم به موقع نرسید نمایش این فیلم لغو شد. به جای نمایش «طبقه حساس» فیلم «پنج ستاره» را به نمایش گذاشتیم . فیلم آقای تبریزی در روزهای آتی در برنامه جای خواهد گرفت.

در «مهمان داریم»  به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، بهروز شعیبی، آهو خردمند و … بازی کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>