سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از فیلم میرکریمی در سینما سپیده/ پاتوق سینماگران

cinema-sepideh

مدیر سینما سپیده استقبال از جشنواره فیلم فجر در این سالن متعلق به حوزه هنری را قابل توجه دانست.

مدیر سینما سپیده استقبال از جشنواره فیلم فجر در این سالن متعلق به حوزه هنری را قابل توجه دانست.

حسین کشاری به خبرنگار سوره سینما گفت: این سینما متعلق به اعضای خانه سینما است و استقبال از آن عالی بوده، اغلب افرادی که به این سینما می‌آیند دست اندرکاران سینما هستند و با علاقه فیلم‌ها را دنبال می‌کنند. ما تلاش کردیم با ایجاد فضایی گرم و راحت این سینما را به یک پاتوق فرهنگی برای علاقمندان تبدیل کنیم. پاتوقی که اعضای خانه سینما بتوانند در آرامش فیلم ببینند، باهم دیدار داشته باشند و این ایام ویژه را به خوبی پشت سر بگذارند.

وی افزود: فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی، «خواب زده‌ها» ساخته فریدون جیرانی و «لامپ ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقاخانی بیشترین میزان استقبال را داشتندو دیروز دوشنبه فیلم «متروپل» در سینما سپیده روی پرده رفت که سالن کاملا پر بود و یکی از شلوغ ترین سانس‌های جشنواره را داشتیم. نمایش فیلم‌های حوزه هنری در این سینما هنوز شروع نشده است.

کشاری درباره انجام طرح ویژه سلام سینما در این سالن گفت: آن روز ما از ساعت ۶:۴۵ در سینما سپیده مردم را میزبانی کردیم و با تهیه و ارائه بلیت رایگان به آنها نظم دادیم که راحت وارد سالن شوند و بتوانند «خسته نباشید» و «بوی گندم» را تماشا کنند. در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ۳۹۶۰ نفر رایگان در سینما سپیده فیلم دیدند. در بعضی سانس‌ها تمام سالن مملو از جمعیت بود و عده ای هم ایستاده فیلم دیدند. خوشحالم که در سینمای ما با وجود جمعیت علاقمند فراوان کاملا طرح با شرایط مناسب و احترام به مخاطب اجرا شد. افرادی این روز به سینما آمدند که کلا در عمرشان به سینما نرفته بودند و این نشان می دهد برای بخشی از مخاطب بلیت سینما مسئله مهمی است.

وی افزود: نماینده سازمان سینمایی وزارت ارشاد در سینما سپیده و دیگر سینماها حضور داشت و نحوه خدمت رسانی به مردم و اجرای طرح سلام سینما را شاهد بود. تلاش ما در سینما سپیده احترام به مخاطب و ایجاد فضایی امن و سالم برای اوست. امیدوارم در طول سال و مناسبت‌هایی مثل جشنواره فیلم فجر یا روز سلام سینما، این تلاش‌ها نتیجه مثبت بدهد.