سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ بهمن ۱۳۹۲ در ۸:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

برگزاری کارگاه آموزش فیلمنامه‌نویسی در خانه هنرمندان

khaneh-honarmandan

کارگاه آموزشی «فیلمنامه نویس به عنوان یک همکار » در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار شد.

کارگاه آموزشی «فیلمنامه نویس به عنوان یک همکار » در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان برگزار شد.

سوره سینما- به گزارش مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر،این کارگاه امروز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه با حضور آقای رییس چلیک از ترکیه، مومن اسمیهی از مراکش و آقایان محمد علی سجادی، مهران کاشانی و شادمهر راستین با همکاری واحد بین الملل سی و دومین جشنواره فیلم فجر و کانون فیلم نامه نویسان برگزار شد.

این نشست که به صورت صمیمانه ای برپا شد به صورت پرسش و پاسخ و ارائه تجربیات تک تک میهمانان ادامه یافت. میهمانان در این نشست نظرات و تجربیات خود را در زمینه فیلم نامه نویسی و همکاری فیلم نامه نویس با کارگردان و دیگر عوامل با شرکت کنندگان در میان گذاشتند.

در ادامه اسمیهی با صحبت از عنواع فیلم ها با ارائه نظراتی درباره نگرش کارگردان در عملی ساختن محتویات فیلم نامه پرداخت. همچنین رئیس چلیک در رابطه با تامل ٢ طرفه کارگردان و فیلم نامه نویس بیاناتی داشتند و شراکت مثبت و سازنده این دو را لازمه یک کار موفق دانست.

در انتهای نشست مهران کاشانی جمع بندی کلی از جلسه داشت و سپس به پاسخ سوالات شرکت کنندگان پرداخت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>