سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۱:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب
وضعیت فروش فیلم را نمی‌توان پیش‌بینی کرد/

نوید محمودی: عشق همیشه خریدار دارد

mokaab-eshgh-1

نوید محمودی تاکید کرد ذائقه مردم عوض شده و دیگر نمی‌توان طبق الگوهای گذشته رونق گیشه را پیش‌بینی کرد.

نوید محمودی تاکید کرد ذائقه مردم عوض شده و دیگر نمی‌توان طبق الگوهای گذشته رونق گیشه را پیش‌بینی کرد.

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دریافت دو جایزه اصلی جشنواره را می‌داده،  به سوره سینما گفت: راستش را بخواهید این موفقیت برای من دور از ذهن نبود، من و برادرم جمشید همه انرژی مان را گذاشته بودیم و می‌دانستیم هر کس تمام انرژی خود را صرف کند، تلاشش دیده می شود.

وی درباره برآیند کلی خود از جشنواره افزود: در طول برگزاری جشنواره تا جایی که می توانستم فیلم ها را به تماشا نشستم. بعضی از آنها را دوست داشتم و در مورد بعضی دیگر باید بگویم  به احترام دوستانم بود که سالن را ترک نکردم و اثر را تا آخر دنبال کردم. با این حال فکر می کنم سال سینمایی خوبی در پیش داشته باشیم. ممکن است خیلی کارشناسان با توجه به الگوهای رایج فروش فیلم‌های امروز را گیشه پسند به حساب نیاورند، اما موازی با تغییر شرایط، ذائقه مردم هم تغییر کرده و فیلم های خوب حتما مخاطب خود را به دست می‌آورند.

mokaab-eshgh-2
جمشید و نوید محمودی در پشت صحنه «چند متر مکعب عشق»

یک منتقد سینمایی اخیرا اینطور مطرح کرده که «چند متر مکعب عشق» علی رغم قابلیت ها در جذب مخاطب موفق نخواهد بود و محمودی در پاسخ به این نظر توضیح داد: فیلم ما اثری عاشقانه است و عشق همیشه خریدار دارد. ما برای رسیدن به جایی که الان قرار داریم خیلی زحمت کشیده ایم و من از همه دوستانم در پروژه تشکر می کنم. دوست دارم این را هم اضافه کنم که ای کاش این جایزه ها را زمانی می‌گرفتیم که مادرم در قید حیات بود.

«چند متر مکعب عشق» به تهیه کنندگی نوید محمودی و کارگردانی جمشید محمودی و با بازی حسیبا ابراهیمی و ساعد سهیلی، داستان عشق دو جوان را روایت می‌کند که برای داشتن یکدیگر مشکلات زیادی سر راه شان قرار گرفته است. این فیلم در اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را در بخش نگاه نو از آن خود کرد. پخش «چند متر مکعب عشق» با حوزه هنری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>