سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
هوای تجربه کردن از سرم نمی‌افتد/

«رد کارپت» هر فصلی اکران شود، موفق است

RedCarpet1

احمد احمدی تاکید کرد فیلم جدید رضا عطاران «رد کارپت» جای خود را در هر نوبت اکران باز خواهد کرد.

احمد احمدی تاکید کرد فیلم جدید رضا عطاران «رد کارپت» جای خود را در هر نوبت اکران باز خواهد کرد.

احمدی به سوره سینما گفت: پخش «رد کارپت» با موسسه فیلمیران است. نمی دانم ایشان درباره اکران نوروزی این فیلم چه تصمیمی می گیرد، ما مسائل مربوط  به پخش و اکران فیلم را به ایشان سپرده ایم و امیدوارم فرصت اکران نوروزی برای این فیلم فراهم شود.

وی افزود: ایده این فیلم در سال ۲۰۱۰ در جریان سفر من به فرانسه و شرکت در فستیوال کن به ذهنم رسید. آن را با رضا عطاران در میان گذاشتم. او از این ایده استقبال کرد و ما یک سال با ایشان جلسه گذاشتیم و نظرمان رابه هم می‌گفتیم تا اینکه طرح را تکمیل کردیم و بعد هم به فرانسه رفتیم. این فیلم بدون حمایت خاص ساخته شد و کاملا در ردیف آثار سینمای مستقل جای می‌گیرد. من به هیچ نهادی وابستگی مالی نداشتم و تصمیم گرفتم به تنهایی بروم در دل ماجرا و خدا را شکر فکر می‌کنم موفق شده باشم.

RedCarpet2

احمدی در پاسخ به این سوال که اگر «رد کارپت» در کنار «طبقه حساس» قرار بگیرد، چه رقابتی در گیشه خواهیم داشت گفت: فیلم ما مسیر خود را پیدا خواهد کرد. درست است که «رد کارپت» در داوری جشنواره فجر مورد بی مهری واقع شد، اما ما استقبال مردم را دیدیم و همین نشان می‌دهد مسیر به درستی طی شده و در اکران عمومی هم جای خودش را باز می‌کند. در برخی سینماهای مردمی برای راضی نگه داشتن جمعیتی که آمده بودند سانس فوق العاده داشتیم و این یعنی این موفقیت می‌تواند ادامه دار باشد، حتی اگر اکران نوروزی داشته باشیم و در کنار فیلم های مطرح دیگر قرار بگیریم.

احمد احمدی که ۵۲ فیلم سینمایی را عکاسی کرده درباره تصمیم خود درباره ادامه دادن مسیر تهیه کنندگی گفت: من از سینمای تجربی و جوان می‌آیم و هوای تجربه کردن از سرم نمی‌افتد. اگر قصه خوب دیگری وجود داشته باشد، باز هم تهیه کنندگی‌اش را می‌پذیرم.

«رد کارپت» با بازی رضا عطاران در جشنواره سی و دوم به نمایش در آمد. این فیلم قصه یک هنرور را روایت می‌کند که برای دیدن کارگردانان بزرگ به فستیوال کن می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>