سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۲:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

آنونس و تیزر «طبقه حساس» آماده می‌شود/ تکرار موفقیت اکران جشنواره‌ای

tabagheye-hasas

آنونس و تیزر فیلم سینمایی «طبقه حساس» برای اکران نوروزی آماده می‌شود.

آنونس و تیزر فیلم سینمایی «طبقه حساس» برای اکران نوروزی آماده می‌شود.

حبیب اسماعیلی پخش کننده این فیلم به سوره سینما گفت: برای اکران عمومی «طبقه حساس» در نوروز ۹۳ آماده می‌شویم. اینکه چه کسی ساخت تیزر و آنونس آن را بر عهده خواهد داشت در اواسط هفته جاری مشخص می‌شود. با چند نفر صحبت کرده‌ایم و به زودی به توافق می‌رسیم.

وی افزود: ممکن است دقایقی از زمان فیلم کوتاه شود و این چیزی است که به تهیه کننده و کارگردان فیلم مربوط می‌شود، چون تنها خودشان هستند که به کلیت اثر و پیامی که می‌خواهند منتقل شود، اشراف دارند. «طبقه حساس» در روزهای جشنواره مورد استقبال واقع شد و بعید می‌دانم این موضوع در اکران عمومی فیلم تکرار نشود.

حبیب اسماعیلی در پاسخ به این سوال که کلیت اکران نوروزی را چگونه پیش بینی می‌کند، توضیح داد: سال‌هاست که فیلم های پرمخاطب را در کنار یکدیگر در یک نوبت نمایشی قرار می‌دهند و مدت‌ها است که اکران نوروز برای سینماگران مهم است. ما یک جامعه بزرگ داریم که درصد قابل توجهی از آن همزمان با شروع سال به یاد سینما رفتن هم می‌افتند و باید از چنین ظرفیتی به نحو مطلوب استفاده کرد. به عبارت بهتر چند فیلم خوب را نباید در کنار هم نمایش داد، باید به رقابت سالم و رونق گیشه فکر کنیم.

«طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با بازی رضا عطاران، پانته آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسمخانی و … درباره یک مرد متعصب است که متوجه می‌شود در طبقه دوم قبر همسرش جسد مردی دفن شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>