سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۳۹۲ در ۹:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «کبریت» اردیبهشت ۹۳ کلید می‌خورد/ یک درام اجتماعی پربازیگر در راه تولید

farhad-najafi

فرهاد نجفی که این روز ها فیلم سینمایی «چارسو» را روی پرده دارد از ساخت فیلم تازه‌اش در سال آینده خبر داد.

فرهاد نجفی که این روز ها فیلم سینمایی «چارسو» را روی پرده دارد از ساخت فیلم تازه‌اش در سال آینده خبر داد.

نجفی در رابطه با فروش فیلمش گفت: «چارسو» زمان بدی اکران شد. زمستان فصل خوبی برای نمایش فیلم نیست. مردم این روزها توجهی به سینما ندارند اما با این حال از فروش راضی ام و فکر می کنم در این شرایط فیلم مخاطبینش را پیدا کرده و در جایگاه مناسبی قرار دارد. بعد از ۳ سال که از ساخت فیلم می گذرد دیگر جایز نبود صبر کنیم تا فرصت مناسب تر برای اکران پیدا شود. قطعا ۳ ماه اول سال که نوبت اکران نداشتیم بعد از آن هم فیلم وارد سال چهارم انتظار برای اکران می‌شد که این تاخیر به نفعمان نبود.

وی گفت: سرمایه ای که هزینه یک فیلم شده را چقدر می توان خواباند؟ «چارسو» اگر زمانی که تولید شد به نمایش در می آمد شرایط بهتری داشت و ممکن بود زمان اکران بهتری هم داشته باشد.

این کارگردان در رابطه با سومین فیلم سینمایی خود که این روزها در مرحله تکمیل فیلمنامه است گفت: روی فیلمنامه ای به نام «کبریت» کار می کنم که چند وقت دیگر به پایان می‌رسد. طبق برنامه ریزی انجام شده پیش تولید را آخر فروردین ۹۳ تمام می کنیم و آخر اریبهشت هم آن را کلید می زنیم.

وی افزود: این فیلمنامه را من و حمید سلیمی نوشتیم که یک ملودرام اجتماعی است در رابطه با اتفاقات روزمره ای که مردم به آن توجهی ندارند اما باعث رخدادهای بزرگی در زندگی شان می شود. «کبریت» یک فیلم پربازیگر است و قصد داریم از بازیگران چهره در آن استفاده کنیم.