سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

پایان فیلمبرداری «ما متهیم»/ فیلمی درباره یک نوجوان قاری قرآن

cinemaye-iran

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما متهیم» به کارگردانی رهبر قنبری به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما متهیم» به کارگردانی رهبر قنبری به پایان رسید.

قنبری به خبرنگار سوره سینما گفت: چند روز قبل فیلمبرداری «ما متهمیم» را در شمال کشور به پایان رساندیم. لوکیشن‌های ما در تهران و این منطقه از کشور بود. من تلاشم را به خرج دادم که متفاوت باشم و امیدوارم این اتفاق محقق شده باشد. اساسا موضوعات معنوی قابلیت تعریف شدن با موقعیت های مطلق اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و … ندارند و من باید صرفا به منش آزاد انسانی توجه می‌کردم. من این فیلم را با یک موضوع ویژه و خاص معنوی ساختم تا پیامم به همان کسانی که باید منتقل شود، برسد. تا اواسط هفته فیلم را روی میز تدوین قرار خواهیم داد.

وی افزود: بازیگر نقش اصلی فیلم من یک نوجوان قاری و حافظ قرآن است و ضمن اینکه بسیار باهوش است، استعدادی بازیگری زیادی هم دارد. کارگردانی بازی او هم خودم را بیشتر در جریان موضوعی که داشتم کار می‌کردم می گذاشت و هم برای او یک راهنمایی به حساب می آمد. با وجود اینکه این بازیگر یک نوجوان ۱۱ ساله است، لزوما مخاطبان فیلم من قشر سنی نوجوان را در بر نمی گیرد. این فیلم را برای والدین کودکان و نوجوانانی ساخته ام که به اقشار مذهبی جامعه نزدیک ترند.

قنبری تاکید کرد: بازیگران حرفه ای ام را از میان کسانی انتخاب کردم که به کارشان اعتقاد داشته باشند. مثلا پریوش نظریه درونمایه مذهبی دارد. همچنین آقای بازیگری در گروه حضور داشت که با گذشت مدت زمانی از او خواستم از این همکاری صرف نظر کند. چون  مشاهده کردم فضای روحی‌اش با کلیت کار هماهنگ نیست و اساسا نگاهی مادی به جهان دارد.

«ما متهمیم» داستان نوجوانی نابغه و قاری قرآن است که با پدرش مشکلی پیدا و خانه را ترک می‌کند. این فیلم را محسن علی اکبری تهیه و رهبر قنبری کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>