سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

احتمال اکران «آزادی مشروط» پیش از جشنواره سی و سوم فیلم فجر/ آغاز تدوین

azadi-mashroot

تهیه‌کننده فیلم «آزادی مشروط» از احتمال نمایش این فیلم پیش از جشنواره سی و سوم فجر خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم «آزادی مشروط» از احتمال نمایش این فیلم پیش از جشنواره سی و سوم فجر خبر داد.

مقصود جباری تهیه‌کننده اولین فیلم سینمایی حسن مهکام به سوره سینما گفت: ما « آزادی مشروط» را ۱۷ دی ماه کلید زدیم و ۲۶ بهمن ماه فیلمبرداری را تمام کردیم. به زودی تدوین را شروع می‌کنیم و برای موسیقی و صداگذاری در حال رایزنی هستیم. لوکیشن های ما شهر تهران و حومه آن بود. امیدوارم توانسته باشیم به درستی فضاهای مورد نظرمان را به تصویر بکشیم. «آزادی مشروط» نگاه ویژه ای به زیرساخت های فرهنگی و اخلاقی و تربیتی دارد و اساسا به گونه ای نوشته شده که بتواند هم نوجوان را مخاطب قرار دهد و هم بزرگسالان را.

وی افزود: حالا که کار به پایان رسیده خدا را شکر می‌کنم که با گروه خوبی آشنا شدم. تشکر ویژه دارم از حسین مهکام و همه عواملی که با انتخاب ایشان و من به پروژه دعوت شدند. تا اینجا همه چیز به خوبی پیش رفته و امیدوارم حاصل کار راضی کننده باشد. هنوز در مورد شرکت دادن فیلم در جشنواره سال آینده تصمیمی نگرفته ایم و شاید بخواهیم آن را در فرصتی مناسب اکران کنیم. اگر اختیار نمایش فیلم در دست من بود، ترجیح می دادم بهار یا تابستان که استقبال مردم بیشتر است فیلم را به نمایش در بیاوریم. دایره مخاطب این فیلم گسترده است و می‌تواند تمام اعضای خانواده را در بر بگیرد.

جباری درباره مهمترین رویداد سینمایی سال ۹۲ گفت: مهمترین ماجرای سالی که طی شد در بهمن ماه برای من رخ داد. زمانی که «آزادی مشروط» را به پایان رساندم و احساس کردم اتفاق خوبی رقم خورده است. در جشنواره ای که پشت سر گذاشتیم فیلم‌های متعددی دیدیم که برخی از آنها به دلم نشست و امیدوارم حاصل زحمت خودمان به همین ترتیب در آینده به مذاق دیگران خوش بیاید. شنیده ام فیلم خوبی مثل «شیار ۱۴۳» بناست عید فطر اکران شود. فروش خوبی را برایش آرزو می‌کنم، اما خوب بود این فیلم نوروز به نمایش در می‌آمد. ضمن اینکه مخالف خرج کردن همه بضاعت سینما در آغاز سال و خالی گذاشتن دست آن در ایام دیگر هستم. با این حال، اکران نوروز را می‌شود با فیلم های غیر کمدی پر کرد و به فروش بالای آنها امیدوار بود.

هنگامه قاضیانی، رامبد جوان، شاهرخ فروتنیان، علیرضا آقاخانی، محمد کارت، علیرضا مظفری، محمدعلی کیانی، بهاران بنی احمدی و میثم غنی زاده بازیگران «آزادی مشروط» هستند.