سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

توضیح خرقه‌پوش درباره تدوین «آزادی مشروط»/ نیمی از تدوین «شهر موشها» تمام شد

azadi-mooshha

تدوینگر باسابقه سینمای ایران درباره پروژه تازه‌اش توضیح داد.

تدوینگر باسابقه سینمای ایران درباره پروژه تازه‌اش توضیح داد.

مصطفی خرقه‌پوش در این رابطه به سوره سینما گفت: خبری در رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر اینکه کار تدوین «آزادی مشروط» را من انجام می دهم در صورتی که هنوز چیزی به دست من نرسیده و من اصلا فیلم را ندیده‌ام. طی صحبت هایی که با عوامل این فیلم داشتم قرار شد اردیبهشت سال ۹۳ تدوین را آغاز کنیم. اگرچه فیلمبرداری به پایان رسیده اما از ابتدا هم بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار نبود بلافاصله فیلم را تدوین کنیم. پس از انتشار خبر من بلافاصله این موضوع را تکذیب کردم اما منتشر نشد. این فاصله بین فیلمبرداری و تدوین به خاطر سفری است که پیش رو دارم و منطقا و با توافق از ابتدا قرار شد که این فاصله زمانی در برنامه باشد.

وی که این روزها تدوین فیلم سینمایی «شهر موشها» را در دست دارد گفت: این روزها مشغول تدوین «شهرموشها» هستم . بیش از ۵۰ درصد از کار انجام شده و با توجه به اینکه روزهای پایانی فیلمبرداری را می‌گذرانیم قرار است با انجام جلوه‌های ویژه تا پایان این ماه کار را تحویل دهیم.

مصطفی خرقه پوش یکی از مهمترین تدوینگران سینمای ایران است و تدوین فیلم‌های سینمایی «ورود آقایان ممنوع»، «متروپل»، «رییس»، «راه آبی ابریشم» و … را در کارنامه دارد.