سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

عوامل «مزار شریف» ۴ روز اول نوروز استراحت می‌کنند/ ادامه فیلمبرداری فیلم برزیده

hasan-barzideh

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده در حوالی کرج ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده در حوالی کرج ادامه دارد.

منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده «مزار شریف» به سوره سینما گفت: ما تا پایان روز ۲۸ اسفندماه برای فیلمبرداری در لوکیشن حاضر می‌شویم و پس از چند روز مرخصی، دوباره از چهار فروردین ماه سال ۹۳ برمی‌گردیم و کار را پی می‌گیریم. تا امروز به جز فرهاد اصلانی همه بازیگران جلوی دوربین رفته اند.

وی درباره انتخاب بازیگر نقش زن فیلم توضیح داد: توافقات و مذاکرات ما انجام شده و بازیگر مورد نظر را انتخاب کرده‌ایم. ایشان از نیمه فروردین به گروه اضافه می‌شود و علاه بر او تعدادی از بازیگران افغان نیز خواهند آمد تا به بطن قصه هر چه بیشتر نزدیک شویم.

شاهسواری در پاسخ به این سوال که تا این مرحله از تولید کار به چه شکل پیش رفته گفت: خدا را شکر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش رفته و البته برخی مشکلات ناشی از شرایط غیرقابل پیش بینی مثل آب و هوایی و مسیر طولانی لوکیشن تا تهران و … فشارهایی وارد کرده که قابل حل شدن است.

«مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده با بازی فرهاد اصلانی، عمار تفتی و … داستانی واقعی مربوط به گروگان گیری طالبان را در سال های گذشته روایت می کند. این محصول حوزه هنری سال ۹۳ آماده نمایش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>