سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اسفند ۱۳۹۲ در ۱:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب

تبریک نوروزی مدیر عامل خانه سینما/ بارقه امید برای سینماگران

asgarpoor

محمدمهدی عسگرپور در پیامی فرا رسیدن سال نو را به اهالی سینما تبریک گفت.

محمدمهدی عسگرپور در پیامی فرا رسیدن سال نو را به اهالی سینما تبریک گفت.

سوره سینما- در پیام مدیر عامل خانه سینما که امروز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه منتشر شد، نوشته شده: سینمای ایران با تنی خسته و رنجور و زخم های پی در پی این سالها، در سال ۹۲ بارقه ای از امید و شادی را تجربه کرد. ساده اندیشی است اگر فکر کنیم تمام آمال و آرزوهای سینماگران شروع مجدد فعالیتهای خانه اشان بود که البته این موضوع تبدیل به نمادی برای فهمیدن نتیجه صبر و مداومت شده بود.

سینمای ایران تشنه فهمیده شدن است. فهمیده شدن از سوی کسانی که با نادیده گرفتن سرمایه های انسانی و توان منحصرد به فرد نهفته در آن، با میزان الحراره خود حرارت روزمره آن را ملاک نظریه پردازی‌ها می کنند و با ناتوانی در تجویز نوشدارو به نیش زدن می‌پردازند.

سینمای ایران برای بهتر شدن بیش از آنکه به حمایت مالی دولت نیازمند باشد، به درک شدن احتیاج دارد، به فضای آرام و منطقی، همدلی و خلاصه همه آن چیزهایی که چند سالی است ازآن دریغ شده است . امیدوارم سال پیش رو سال حضور جدی سینما و سینماگران ایرانی در ایجاد فضای پرشور و امیدی که لازمه این روزهای کشورمان است باشد. برای همه خانواد ه بزرگ سینمای ایران سربلندی و موفقیت آرزومندم.

محمد مهدی عسگرپور
مدیرعامل خانه سینما

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>