سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب
ایوبی در جمع خبرنگاران:

همکاری ما با حوزه هنری به نفع سینمای ایران است

ayubi1

حجت‌الله ایوبی روز گذشته در جمع خبرنگاران به مذاکره با حوزه هنری و رسیدن به نتایج مثبت برای سینما اشاره کرد.

حجت‌الله ایوبی روز گذشته در جمع خبرنگاران به مذاکره با حوزه هنری و رسیدن به نتایج مثبت برای سینما اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، دیروز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه رئیس سازمان سینمایی در دیدار با اهالی سینما در خانه سینما و در جمع خبرنگاران درباره به روز کردن تجهیزات سینمایی گفت: امسال همه تلاشمان را خواهیم کرد تا سینماهای کشور را به وضعیت استاندارد برسانیم. با توجه به فروش بسیار خوبی که در اکران نوروز داشتیم اگر سینماها را به تجهیزات دیجیتالی سوق دهیم شرایط فروش بهتری خواهیم داشت.از اولویت های اصلی ما برای بهبود شرایط سینمای کشور همکاری با سایر دستگاه ها است. همانطور که امسال  سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده همه دستگاه ها برای رشد سینما باید دست به دست بدهند.

وی ادامه داد: در این برنامه ریزی ما تعامل خوبی با وزارت آموزش و پرورش برقرار کردیم و برنامه های خوبی تدارک دیده ایم تا سینمای کودک را بیش از پیش تقویت کنیم. در بهبود شرایط فرهنگی باید کودکان ما به سینما بروند و از دیدن فیلم لذت ببرند. ضمن اینکه در آینده نزدیک ما اولویت های مان را در خصوص ژانر و فیلم هایی که ضرورت ساختشان احساس می‌شود را در بسته های حمایتی اعلام خواهیم کرد.

ایوبی همچنین درباره صحبت‌های اخیر رئیس حوزه هنری گفت: جلسات متعددی با حوزه هنری داریم. این دوران زمان همکاری و همدلی با حوزه هنری است. اضافه شدن ۲۷ سینمای دیگر اشکالی ندارد و اتفاق خوبی است ما جلسات متعددی با حوزه داشتیم بعد از این هم خواهیم داشت. این جلسات به هدف همکاری و اینکه اتفاقاتی که در گذشته افتاد تکرار نشود برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که هیچ اختلافی بین ما وجود ندارد.

وی همچنین درباره تصمیم گیری مبنی بر اکران فیلم های سینمایی افزود: ما با بخش های مختلف تبادل نظر خواهیم کرد اما تصمیم نهایی را شورای صنفی نمایش ما می‌گیرد .ما و حوزه هنری در جریان یک تعامل سازنده قرار داریم و سینمای کشور قطعا از این تعامل منتفع خواهد شد، مصاحبه دیروز رئیس حوزه هنری هم بحث بر سر تفاهم بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>