سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب
حجت‌الله ایوبی:

انقلاب اسلامی رنسانس فرهنگی در ایران است

ayubi

رئیس سازمان سینمایی درباره شهید آوینی گفت: ماباید خوشحال باشیم که مدرسه‌ای به نام آوینی وجود دارد، باید ببینیم و الگو بگیریم.

رئیس سازمان سینمایی درباره شهید آوینی گفت: ماباید خوشحال باشیم که مدرسه‌ای به نام آوینی وجود دارد، باید ببینیم و الگو بگیریم.
سوره سینما- فارس نوشت: حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه برگزاری روز هنر اسلامی در حوزه هنری درباره عنوان «روز هنر اسلامی» در جمع خبرنگاران گفت: به نظر من هر روز، روز هنر اسلامی است، اگر منصفانه نگاه کنیم انقلاب اسلامی ایران آغاز یک فصل جدید در رشته های مختلف هنری بوده است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی رنسانس فرهنگی در ایران است گفت: اگر تمام رشته‌های هنری را با قبل و بعد از انقلاب مقایسه کنیم، به این موضوع گواهی می دهیم،انقلاب اسلامی انقلاب هنری و انقلاب فرهنگی است. امیدواریم امسال درسال هنر و فرهنگ گام بلند و جهشی در شکوفایی هنر‌ها و رفع دغدغه ها و مشکلاتی که راه را بسته است بشود.

ایوبی:  درباره روند سینمای کشور در سال جدید گفت: سینما باتمام فراز و فرود ها و همه مشکلات همواره  با انقلاب حرکت کرده است، ما تنها کشور روی زمین هستیم که اعضای یک خانواده به راحتی می‌توانند باهم به تماشای فیلم ها د سینما بنشینند، این نشان می دهد که هنر سینما همگام با انقلاب پیش می آید، البته راه طولانی در پیش داریم.

وی درادامه بیان اینکه نقش شهید آوینی برای هنرمندان انقلاب یک مدرسه و دانشگاه است گفت: نگاه به او برای تمام رشته‌های هنری بخصوص سینما، فیلم های بلند، مستند، نگارش و تعهد به انقلاب نگاهی به یک یک مدرسه است و ما باید خوشحال باشیم که مدرسه ای به نام آوینی وجود دارد و باید ببینیم و الگو بگیریم.