سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» همچنان در انتظار تولید

mohsen-vaziri

ساخت فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» که سال گذشته به انجام نرسید ، بار دیگر به آینده موکول شد.

ساخت فیلم سینمایی «خانه کنار دریا» که سال گذشته به انجام نرسید ، بار دیگر به آینده موکول شد.

محسن وزیری تهیه کننده فیلم در این باره به سوره سینما گفت: متاسفانه این بار هم در شرایطی که تمام هزینه های پیش تولید را پرداخت کردیم و حتی با بازیگران هم قرارداد بستیم اما امکان فیلمبرداری نداریم.وی افزود: همه کارها انجام شده بود و برای مرحله تولید اماده شده بودیم که آرش معیریان به دلیل یک سری مسایل شخصی باید به کانادا سفر کند و همین باعث شد پروژه بار دیگر به تعویق بیافتد.

وزیری اظهار داشت: اگر بعد از سفر کارگردان مشکلی پیش نیاید اول تابستان وارد مرحله تولید خواهیم شد. چرا که ۸۰درصد هزینه ها هم پرداخت شده و دیگر دلیلی برای توقف کار وجود ندارد.

این تهیه کننده اشاره کرد: ما قرارداد هم با بازیگران مان بستیم و حضور سارا منجزی، دانیال عبادی، بهنوش بختیاری، مهران غفوریان و مهران رجبی تا الان قطعی شده وبا  فتحعلی اویسی نیز مذاکراتی انجام دادیم.

این پروژه سینمایی پیش از این به خاطر فراهم نبودن شرایط تولید یک بار پروانه ساختش تمدید شد بار دیگر قرار بود اوایل فروردین در شمال کشور جلوی دوربین برود که به خاطر سفر کارگردان به تعویق افتاد.

به گفته محسن وزیری سایرعوامل این فیلم سینمایی افرادی هستند که در پروژه های قبلی با این تهیه کننده همکاری داشتند.

«خانه کنار دریا» داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محوریت داستان حول صفت اخلاقی مذموم غیبت شکل می گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>