سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

پخش «خانوم» به حوزه هنری رسید/ تلاش حوزه برای اکران موفق ۶ فیلم

67578_728

با واگذاری پخش فیلم سینمایی «خانوم» به حوزه هنری، این نهاد تلاش می‌کند تا شرایط را برای اکران موفق ۶ فیلم سینمایی فراهم کند.

با واگذاری پخش فیلم سینمایی «خانوم» به حوزه هنری، این نهاد تلاش می‌کند تا شرایط را برای اکران موفق ۶ فیلم سینمایی فراهم کند.
سوره سینما- فارس نوشت: غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره گفت: تا کنون قرارداد اکران ۵ فیلم جشنواره فجر با حوزه هنری منعقد شده و به دنبال زمان مناسبی برای اکران هرکدام از این فیلم‌ها هستیم.

وی افزود: فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان جدیدترین فیلمی است که پخش آن به حوزه هنری واگذار شده و قصد داریم در کنار فیلم‌های سینمایی «میهمان داریم» ساخته محمدمهدی عسگرپور، «فرشته‌ها با هم می آیند» ساخته حامد محمدی، «حق سکوت» ساخته هادی نائیجی و «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی آنرا در شرایط و زمان خوبی اکران عمومی کنیم اما هنوز زمان اکران هیچکدام از این فیلم‌ها مشخص نشده است.

فرجی ادامه داد: از فیلم‌های سال قبل حوزه هنری نیز فیلم سینمایی «تاج محل» نیز در نوبت اکران است که سال قبل شرایط اکران ان فراهم نشد و تلاش می‌کنیم با توجه به اینکه از جمله‌ فیلم‌های مطرح جشنواره سی‌ویکم بود و نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کرد در فصل مناسبی اکران شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>