سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

اکران «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» اواسط بهار شروع می‌شود

zendegi-aghaye-mahmoodi

تهیه‌کننده «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از اکران این فیلم پس از «طبقه حساس» خبر داد.

تهیه‌کننده «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از اکران این فیلم پس از «طبقه حساس» خبر داد.

مهدی داوری به سوره سینما گفت: ما قراردادمان را با گروه سینمایی استقلال بسته‌ایم و فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» بعد از اینکه «طبقه حساس» از روی پرده پایین آمد، اکران می‌شود. پخش آن نیز بر عهده شرکت نیمروز با مدیریت آقای مهدی صباغ‌زاده است. میثم میرزایی پوستر و آنونس فیلم را می‌سازد. زمان دقیق اکران مشخص نیست، اما فیلم ما یکی از فیلم‌های اکران دوم بهار خواهد بود.

وی افزود: ممکن است اکران فیلم ما با ایام مبارک ماه رمضان متقارن شود، اما این موضوع را مانعی برای جذب مخاطب به حساب نمی‌آورم و فکر می‌کنم مردم از آن استقبال می‌کنند. این فیلم، برای خانواده‌ها است و به گونه ای ساخته شده که برای مخاطب فارغ از سرگرمی حامل پیامی باشد. در مورد این فیلم حاشیه‌های زیادی ایجاد شد اما هیچ کدام مطابق با خواسته ما یا با هدف ایجاد تبلیغات نبود و حالا که نوبت به نمایش در آمدن حاصل زحمات مان شده است، امیدوارم یک استقبال خوب خستگی مان را به در کند.

داوری در پاسخ به این سوال که برای تهیه چه نوع فیلم هایی بیشتر راغب است توضیح داد: فیلم در هر شرایطی باید حرفی برای گفتن داشته باشد. گامی رو به جلو بردارد، مسئله ای را طرح کند و اگر توانست دردی را دوا کند. با آثار هنری که به قولی فیلم مخاطب خاص نامیده می‌شود، مشکلی ندارم اما فکر می‌کنم بهتر است جوری در این سینما قدم برداریم که مخاطب احساس کند هنرمندان کشورش در اندیشه مشکلات او هستند. هنوز پروژه تازه ای را برای سال ۹۳ انتخاب نکرده ام و تنها طرح هایی در دست بررسی است.

«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی و با بازی هنگامه قاضیانی، ترانه علیدوستی، حمید فرخ‌نژاد و پیمان قاسمخانی داستانی از زندگی چهار زن و مرد جوان را روایت می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>