سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۳ ق.ظ چاپ مطلب

حوزه هنری میزبان نخستین همایش «حکمت هنر انقلاب» می‌شود

hekmat-enghelab

نخستین همایش «حکمت هنر انقلاب اسلامی» با حضور اصحاب اندیشه، حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود.

نخستین همایش «حکمت هنر انقلاب اسلامی» با حضور اصحاب اندیشه، حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود.

سوره سینما – به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، این همایش به مناسبت ایام بزرگداشت هنر انقلاب و با محوریت طرح برخی از مسائل و مباحث فکری و تحلیلی سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی و به منظور رهیافت و افق گشایی و تولید آثار متناسب با حقیقت و عینیت انقلاب اسلامی ، با همکاری مرکز راهبردی جبهه فکری انقلاب اسلامی (مؤسسه اشراق) و معاونت پژوهش و آموزش حوزه هنری از ساعت ۱۵ الی ۱۹ روز سه شنبه و چهارشنبه ۲ و ۳ اردیبهشت ماه در سالن سوره برگزار می شود.

شایان ذکر است این همایش در بخش اصلی دربرگیرنده سخنرانی صاحب نظران و نظریه پردازان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، میزگرد تخصصی ارائه مقاله و نقد، طرح بحث نخبگان و فعالان و در بخش جنبی شامل ارائه آثار تولید شده و تجلیل از آراء اندیشمندان و آثار هنرمندان برگزیده است.

گفتنی است در روز اول این همایش نظریه پرداز برجسته استاد دکتر مجید شاه حسینی و در روز دوم منتقد ارجمند استاد دکتر شهریار زرشناس به سخنرانی می پردازند.

از محورهای این همایش می توان به حقیقت هنر و ماهیت فرهنگ، فطرت و ساحت میل انسان، ماده و صورت اثر هنری، صنایع هنری در دوران معاصر، نقد و تحلیل آثار هنری، مهندسی فرهنگی و مدیریت رسانه و…. اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>