سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۲ ق.ظ چاپ مطلب

ابراهیم فروزش برای دختران نوجوان می‌نویسد/ احتمال کارگردانی یک مجموعه

foroozesh

ابراهیم فروزش فیلمنامه‌هایی آماده ساخت دارد که پس از گذشت مدت‌ها، هنوز سرمایه‌گذار ندارند.

ابراهیم فروزش فیلمنامه‌هایی آماده ساخت دارد که پس از گذشت مدت‌ها، هنوز سرمایه‌گذار ندارند.

فروزش به سوره سینما گفت: فیلمنامه‌های آماده زیادی دارم که به خاطر مشکل سرمایه، فرصت ساخته شدن پیدا نمی‌کنند. با این حال هنرمند نمی‌تواند دست روی دست بگذارد. سفارش‌هایی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیما فیلم  و … دریافت کرده‌ام و برخی از آنها را تحویل داده و در حال کار کردن روی بعضی دیگر هستم.

وی افزود: قرار بود تابستان ۹۲ فیلمنامه «۵ عصر» را کلید بزنیم، اما این پروژه همچنان مانند خیلی پروژه‌های دیگر معطل پول باقی مانده است. باید صبر کنیم و منتظر باشیم چه اتفاقی می‌افتد. من چند وقت اخیر، فیلمنامه‌های زیادی به فارابی داده‌ام که اتفاقا زمان مدیریت قبلی تصویب شده بود، اما بعد از روی کار آمدن مسوولان جدید دوباره به بازنویسی آنها پرداختم و ای کاش این زحمت‌ها از روی کاغذ به مرحله زنده شدن در مقابل دوربین راه پیدا می‌کرد.

فروزش در پاسخ به این سوال که اخیرا چه موضوعاتی نظر او را برای نوشتن جلب کرده توضیح داد: مدتی است به گروه نوجوانان ببیشتر از کودکان می‌پردازم. فیلمنامه «۵ عصر» یک فیلم نوجوانانه است. غیر از آن، فیلمنامه دیگری نوشته‌ام که روی نوجوانان دختر تمرکز کرده است. ممکن است به زودی یک سریال اپیزودیک هم با نوشته‌های من ساخته شود که خبر رسمی و قطعی آن را در زمان مناسب اعلام می‌کنم.

ابراهیم فروزش فیلم‌های سینمایی «سنگ اول»، «زمانی برای دوست داشتن»، «کلید»، «شیر تو شیر» و… را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>